رئیس جمعیت هلال احمر گفت: پیش بردن اهداف جمعیت هلال احمر نیازمند حمایت جدی دولت و مجلس است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و رئیس جمعیت هلال احمر با بیان این مطلب که جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است اظهار کرد: مردمی بودن نهاد جمعیت هلال احمر ظرفیت بزرگی را در جمعیت هلال احمر ایجاد کرده که بعضا با ماموریت‌های حاکمیتی همراه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر ایران جزء 10جمعیت توانمند در دنیا محسوب می‌شود افزود: ماهیت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر جهادی بوده که در واقع همواره باید با سرعت عمل کرده و آمادگی لازم در زمینه خدمت رسانی در حوادث را از قبل داشته باشند.
 
ضیایی عنوان کرد: ماموریت‌های امدادی یکی از بزرگترین ماموریت‌ها در جمعیت هلال احمر محسوب شده که در این زمینه جمعیت هلال احمر باید با افزایش ظرفیت‌ها و استفاده از تجربیات دیگران  در جهت داشتن جامعه‌ای  آ‌ماده بکوشد.

وی در ادامه با اشاره به دنبال شدن شعار "هر خانواده ایرانی یک امدادگر" افزود: تحقق این شعار تلفات در حوادث را به حداقل رسانده و در واقع بسیج شدن  افراد در جمعیت هلال احمر نقش به سزایی  داشته چرا که از وقوع 43 حادثه بزرگ در دنیا، 33 مورد آن در کشور وجود دارد که آمادگی لازم در هر زمان در جمعیت  هلال احمر را می‌طلبد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: ترویج تعامل و همکاری برای بقاء جامعه به جای تنازع برای بقاء شعار دیگری در جمعیت هلال احمر بوده که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه به سر فصل متنوع در هلال احمر اشاره کرد و گفت: پتانسیل‌های فراوانی در جمعیت هلال احمر وجود داشته  که باید شکوفا شود و در واقع هلال احمر مختص به فرد خاصی نبوده و همه افراد می‌توانند از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: برنامه‌هایی برای ارتقاء سطح ایمنی جمعیت هلال احمر  پیش بینی شده و در دست بررسی است.
 
ضیایی در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم جمعیت هلال احمر را در مسیر تحقق اهداف پیش ببریم در این زمینه نیازمند حمایت‌های مجلس و دولت هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلال احمر ، حمایت ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار