کسب رتبه برتر طرح پژوهشی برترین های نوآوری در مدیریت شهری توسط منطقه 6

معاون توسعه و برنامه ریزی منطقه 6 از کسب رتبه برتر طرح پژوهشی این منطقه در جشنواره بین‌المللی جایزه جهانی تهران خبر داد.

سید مجتبی کسائیان معاون توسعه و برنامه ریزی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کسب رتبه برتر طرح پژوهشی توسط است منطقه اظهار کرد: در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی برترین های پژوهشی و نوآوری در مدیریت شهری ( جایزه جهانی تهران) طرح پژوهشی شهرداری منطقه6 با موضوع آسیب‌شناسی اجرای پروژه ناحیه محوری از سوی هیات داوران به عنوان پژوهش برتر معرفی شد.
 
وی تاکید کرد: در این پژوهش به سه پارامتر تاثیر گذار در قالب یک مدل مفهومی دسترسی پیدا کرده که شامل شهروندان، بخش خصوصی و شهرداری می شود و در واقع زمانی ناحیه محوری یا همان حکمرانی های محلی در کلان شهرها قابل اجرا است که این سه ضلع مثلث با یکدیگر در تعامل مناسب باشد.
 
کسائیان با بیان موضوعات بررسی شده در طرح ناحیه محوری ادامه داد: بطور کلی در نتایج این طرح پژوهشی دو موضوع محوری تمرکز زدایی از شهرداری‌ها و اجرای حکم روایی خوب شهری مورد تایید قرار گرفته است.
 
معاون توسعه و برنامه ریزی منطقه افزود: یک طرح مطالعات نیاز به ایجاد مکانیزم‌هایی از سوی شهرداری تهران دارد و لازم است که تصمیم گیران شهری بعد از این جشنواره به راهکارهای اجرایی کردن طرح های برتر بیندیشند.
 
انتهای پیام/    
برچسب ها: جشنواره ، رتبه ، برترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار