عباس میر‌هاشمی از دلایل انصراف دبیری جشنواره تجسمی گفت

عباس میر‌هاشمی گفت: به دلیل تغییر سیاستهای هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر دبیر کل این جشنواره را نپذیرفتم

عباس میر‌هاشمی عضو هیات مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: در اوایل دی ماه توسط مجید ملانوروزی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی و رییس موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان دبیر کل هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر دعوت شدم اما پس از شش دوره دبیر کل جشنواره فجر این دعوت را نپذیرفتم.

میرهاشمی ادامه داد: دلایل بسیاری برای نپذیرفتن دبیری وجود دارد که از جمله آن تغییر اساسی سیاستهای برگزرای در جشنواره و نیز فرصت کم برای ارایه خروجی این جشنواره و البته دلایل عمده دیگری هم باعث که دبیری هفتمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را نپذیرم.

عضو هیات مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: در طول 6 دوره به عنوان دبیرکل جشنواره بین‌الملل هنرهای تجسمی فجر فعالیت داشتم اما برای دوره هفتم حضور نخواهم داشت.

میرهاشمی درباره دعوت به عنوان یکی از اعضای هیات داوران در هفتمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر خاطرنشان کرد: تاکنون دعوتی مبنی بر این موضوع صورت نگرفته و حفظ پیشنهاد برای غرفه داشتن انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس صورت گرفته که در صورت قطعی شدن باید با اعضای هیات مدیره مطرح و اگر مورد قبول واقعه شد برنامه‌ریزی صورت گیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار