رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احمد جبرئیل فرد متفکر و تحلیل‌گر بسیار قوی است؛ وی استاد بسیاری از مبارزان فلسطینی بوده است و همچنان فسلطینی‌ها وی را به عنوان پیشکسوت و پرچمدار مبارزه مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی تأیید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با احمد جبرئیل رهبر جنبش آزادی‌بخش فلسطین و در جمع خبرنگاران با بیان این که احمد جبرئیل از جمله پیشکسوتان مبارزان فلسطینی است، اظهار داشت: جنبش آزادی‌بخش فلسطین از همان ابتدای انقلاب با حضرت امام خمینی (ره) و سپس با رهبر معظم انقلاب بیعت کرد و بر این بیعت استوار بوده و در کنار حزب الله بخشی از مقاومت جنوب لبنان را تشکیل داده است.
 
وی افزود: این جنبش در زمان‌های مختلف و در حد استطاعت خود به حزب الله کمک کرده است.
 
ولایتی تأکید کرد: در جنگ 16 روزه سال 1375 جنبش آزادی‌بخش فلسطین امکانات زیادی را در اختیار حزب الله قرار داد و تاکنون همچنان در خط مستقیم مقاومت قرار داشته است.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بعد از مشکلاتی که برای سوریه به وجود آمد، برخی گروه‌های مقاومت دچار تردید شدند ولی آقای احمد جبرئیل هیچ گاه بر حمایت از حکومت و مردم سوریه تأمل و تردید نکرد و همین حالا هم در مجموعه‌ای قرار دارد که برای سوریه مبارزه می‌کند و همواره مورد حمایت جمهوری اسلامی بوده است.
 
ولایتی تأکید کرد: همان تفسیری که ما از مقاومت داریم، آقای جبرئیل هم بر این تعریف و تفسیر صحه می‌گذارد؛ آقای جبرئیل معتقد است مجموعه کشورهای عراق، سوریه و لبنان در خط مقاومت قرار دارند و تنها از طریق مقاومت فلسطین باید آزاد شود و راه دیگری وجود ندارد.
 
ولایتی با اشاره به این که آقای جبرئیل فرد متفکر و تحلیل‌گر بسیار قوی است، خاطرنشان کرد: جبرئیل استاد بسیاری از مبارزان فلسطینی بوده است و همچنان فلسطینی‌ها وی را به عنوان پیشکسوت و پرچمدار مبارزه مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی تأیید می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار