عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: به نمایش گذاشتن وجهه‌ای وحشیانه و ضد انسانی از اسلام و ایران هراسی دو هدفی است که غرب در سناریوی توهین به پیامبر و حمله به دفتر نشریه فرانسوی دنبال می‌کند.

"محمدجعفر جوادی ارجمند" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه غربی‌ها در طرح‌های ضد اسلامی و ضد ایرانی چند هدف را دنبال می‌کنند، اظهارداشت: نشان دادن وجهه‌ای وحشیانه و ضد انسانی از اسلام و ایران هراسی دو هدفی است که غرب در سناریوی توهین به پیامبر و حمله به دفتر نشریه فرانسوی دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: ایجاد شکاف در وحدت و همبستگی مسلمین جهان هدف دیگری است که در سناریوهای غربی پیگیری می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران بعد از انقلاب به جایگاه بسیار مطلوب‌تر در خاورمیانه رسیده است، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به قدرت منطقه تبدیل شده وحتی تاثیر این قدرت را در دیگر سرزمین‌ها همچون فلسطین، سوریه، عراق شاهد هستیم.

وی بابیان اینکه مذاکرات شرایطی را برای ایران فراهم کرده تا با قدرت دیپلماسی خود به اصلاح افکار عمومی فراهم کرده، تاکید کرد: آینده لیبرال دموکراسی در یک فضای ابهام قرار دارد و گرایش روز افزون کشورهای اروپایی به دین مبین اسلام مشهود است.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران در پایان خاطر نشان کرد: رشد گرایش به اسلام در جهان غرب را بر آن داشته تا با تمام قوا وارد میدان شده و علیه اسلام و مسلمانان توطئه کند،‌ اما نمی‌داند که چنین اقداماتی ماهیت چند وجهی دارد، لذا شاید بتوانند بخشی از مردم را با اقدامات ضد اسلامی بفریبند، اما باید بدانند که از سوی دیگر آزادگان و آزادیخواهان جهان جنایات آنان را فراموش نکرده و رغبتشان برای گرایش به اسلام بیشتر و بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسلام ، هراسی ، جهان ، غرب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار