طرح انضباط ترافیکی درغرب تهران اجرایی شد/ اجرای طرح خط سفید در منطقه 5

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: با اصلاح زیرساخت‌های ترافیکی و خط کشی‌ها در معابر غرب تهران طرح خط سفید به عنوان طرح انظباط ترافیکی اجرا شد.

ولی نجاتی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 درگفت‌وگوبا خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح انضباط ترافیکی اظهار کرد: طرح خط سفید طرحی است که می‌تواند منجر به تحولی عظیم در فرهنگ ترافیکی شمد و در همین راستا برنامه‌ای گسترده فرهنگی و ترافیکی اجرا می‌شود.

نجاتی، تصریح کرد: اصلاح زیر ساخت‌های ترافیکی وخط کشی‌های معابر شهرداری 23 تقاطع غرب تهران آغاز شد.

وی بیان کرد: با توجه به عدم رعایت اصول ترافیکی از سوی عابران پیاده و رانندگان خودروها، در هنگام عبور از گذرگاه‌های پرتردد مانند میادین، تقاطع‌ها و معابر اصلی که مشکلات ترافیکی را موجب می‌شود.

نجاتی، خط سفید را نمادی برای اصلاح وبهبود رفتارهای ترافیکی کاربران سیستم حمل ونقل برشمرد و گفت: اصلاح علائم و خطوط مربوط به عبور و مرور خودروها وعابران پیاده به ویژه درتقاطع‌ها، چهارراه‌ها و نقاط گذر عابران در این طرح ساماندهی وتفکیک می‌شود تا شاهد کاهش مشکلات ترافیکی باشیم.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان با اشاره به تجهیز برخی از تقاطع‌ها به دوربین ثبت تخلف گفت: در همین راستا اجرای طرح خط سفید می‌تواند گامی در جهت کاهش تخلفات رانندگی است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار