حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هم‌صدایی و همنوایی «مردم امروز» با شارلی ابدو/ عاملین این اقدام باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: ارزش‌های دینی و مذهبی خط قرمزهای نظام اسلامی است و اقدام روزنامه مردم امروز نوعی هم‌آوایی و هم‌صدایی با رسانه جنایتکار شارلی ابدو است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدتقی رهبر» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به همسو شدن برخی رسانه‌های داخلی با نشریه شارلی ابدو و درج کاریکاتور اهانت آمیز به پیامبر اکرم(ص) گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت بیان شده که مطبوعات آزادند اما این آزادی حد و مرز دارد که متأسفانه برخی به غلط آن را تفسیر می‌کنند و در این راستا به ارزش‌های دینی و معنویات لطمه می‌زنند.
 
وی ادامه داد: جای سوال است که با وجود این که در کشورهای مختلف علیه این اقدام و هتک حرمت به بزرگ‌ترین مقام عالم بشریت تظاهرات برپا می‌شود اما یک رسانه در پایتخت جهان اسلام به خود اجازه می‌دهد چنین عمل شرم‌آوری انجام دهد.
 
حجت‌الاسلام رهبر افزود: ارزش‌های دینی و مذهبی از خط قرمزهای نظام اسلامی ما است و اقدام این روزنامه نوعی هم‌آوایی و هم‌صدایی با رسانه جنایتکار شارلی ابدو است، بنابراین تمامی عوامل و متخلفین باید مطابق قانون مجازات شوند.
 
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان با اشاره به اقدام هیأت نظارت بر مطبوعات مبنی بر توقیف این روزنامه خاطرنشان کرد: انجام این عمل آن هم از یک رسانه داخلی نشان می‌دهد که مدیران و کارگزاران آن از فرهنگ اسلامی دورند و توقیف و ابطال چنین روزنامه‌ای کمترین اقدام است و آن‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار