طاهری در واکنش به توقیف روزنامه "مردم امروز":

اعطای مجوز به برخی افراد مسئله‌دار تأمل برانگیز است/ عدم ارائه توضیحات قانع‌کننده وزیر فرهنگ را به مجلس خواهد کشاند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چطور می‌شود که برخی افراد با داشتن چندین مورد پرونده توقیفی در روزنامه‌ها مجدداً سردبیر یک روزنامه شود و شاهد خطای دیگری از سوی آن‌ها باشیم! این جای سوال است که چگونه در رابطه با این همه تخلفات چشم‌پوشی شده و مجوز صادر می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین "سیدعلی طاهری" نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به همسو شدن برخی رسانه‌های داخلی با نشریه "شارلی‌ابدو" و درج کاریکاتور اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) گفت:‌ طبیعتاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه باید به صورت خاص و ویژه در این رابطه پاسخگو باشد.
 
وی افزود:‌ چطور می‌شود که برخی افراد با داشتن چندین مورد پرونده توقیفی در روزنامه‌ها و نشریه‌های مختلف، مجدداً سردبیر یک روزنامه می‌شوند و شاهد خطای دیگری از سوی آن‌ها هستیم! این جای سوال است که چگونه در رابطه با این همه تخلفات چشم‌پوشی شده و مجوز صادر می‌شود.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در اینکه این افراد، افراد مسئله‌داری هستند، تردیدی نیست، لذا وزارت ارشاد باید پاسخ دهد که چرا برخی با این همه پرونده تخلف باز هم مجوز انتشار روزنامه می‌گیرند.
 
طاهری اظهار داشت: قطعاً مجلس شورای اسلامی بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه خود، این موضوع را از وزارت فرهنگ و ارشاد پیگیری خواهد کرد و اگر توضیحات قانع‌کننده‌ای از سوی جنتی ارائه نشود، از وی سوال خواهد شد که چرا دقت و حساسیت لازم در این رابطه انجام نشده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار