مدیرکل راه‌وشهرسازی استان نبود متقاضی و انصراف تعدادی از متقاضیان را مشکلات مسکن مهر دهلران عنوان کرد و نماینده این شهرستان در مجلس در نظر گرفته نشدن شرايط اقليمي در ساخت این پروژه را ریشه‌ مشکلات آن می‌داند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «عبدالله بهادری» مدیرکل راه و شهرسازی استان دهلران در خصوص مشکلات مسکن مهر استان، اظهار کرد: عمليات ساخت مسكن مهر دهلران كه تعداد آن‌ها 724 واحد است به دليل نبود متقاضي و انصراف تعدادي از متقاضيان متوقف شده است.

وی افزود: در روزهاي آينده طی نشستی در سازمان ملي زمين و مسکن در خصوص مسكن مهر دهلران برگزار خواهد شد و تا اقدامات لازم را جهت تعيين تكليف پروژه‌های مسكن مهر دهلران انجام داده که هم متقاضيان از حق قانوني خود بهره‌مند شوند و هم سرمایه‌های ملي ما حفظ‌ و مورداستفاده قرار گيرد.

دكتر «علی‌محمد احمدي» نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي نيز از در نظر گرفته نشدن شرايط اقليمي در ساخت منازل مهر شهر دهلران و عدم همكاري متقاضيان در تكميل سهم آورده كه باعث ايجاد مشكل در تكميل اين پروژه‌ها شده است انتقاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پيگيري اداره كل راه و شهرسازی استان و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و ساير دستگاه‌ها و همكاري مردم هر چه زودتر اين پروژه‌ها تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ ض
برچسب ها: مسکن ، مهر ، دهلران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.