ملی پوش با سابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: رقابتهای بین المللی جام فجر امسال برای اولین بار با توپ پلاستیکی برگزار می‌شود.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: مسابقات جام فجر امسال برای اولین بار با توپ‌های پلاستیکی برگزار می‌شود و این اولین بار است که این توپ‌ها وارد ایران شده است.

وی ادامه داد: در فجر کاپ امسال به همراه نوشاد و نیما علمیان ومحمدرضا اخلاق پسند در تیم "الف" ایران رقابت می‌کنیم. در مرحله گروهی تیم آلمان و آذربایجان را بردیم ، در یک چهارم پایانی با تیم جوانان ایران رودرو شدیم و از پیروزی مقابل آنها در زمینه نهایی حریف کره جنوبی شدیم.

نوروزی درباره اردوی پیش از مسابقات جام فجر گفت: در چند وقت اخیر پشت سرهم در مسابقه هستیم ، لیگ دسته برتر و فرصتی برای برگزاری اردوی بلند مدت نبود، تمرینات سه روزه خوبی را قبل از فجر کاپ داشتیم.

وی افززود: سه ماه آخر سال اوج مشغله پینگ پنگی‌هاست و پشت سرهم در مسابقه بود بعد از فجر کاپ ، اپن مجارستان ، بازیهای لیگ ، دو مرحله انتخابی که همه با فاصله اندک برگزار می‌شوند.

ملی پوشان تنیس روی میز ایران در انتها خاطرنشان کرد: کره جنوبی ، اندونزی و روسیه تیم‌های خوبی را برای حضور در مسابقات فجر کاپ امسال به ایران اعزام کرده بودند و بازیهایی آنها در چشم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروزی ، فجر کاپ ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار