سردار جوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در روزهای آینده رژیم صهیونیستی پاسخ اقدام جنایتکارانه خود را دریافت خواهد کرد

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: حزب‌الله اکنون در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند به خوبی از توانمندی، سرمایه‌ها، موقعیت و امنیت خود دفاع کند.

سردار "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اقدام جنایتکارانه و تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی و حمله هلیکوپترهای صهیونیستی به منطقه "مزارع الامل" در "ریف القنیطره" که در اثر آن تعدادی از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان به شهادت رسیدند، اظهار داشت: به طور قطع اقدام ددمنشانه و تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی پاسخ شدیدی را از سوی حزب‌الله لبنان در پی خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: در گذشته شاهد این مطلب بودیم که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان بارها در صحبت‌هایش اشاره به این داشته است که به هر نوع تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده خواهد داد.
 
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: پیشینه و سابقه صحبت‌های سید حسن نصرالله به گونه‌ای است که همه ساکنان سرزمین‌های اشغالی به‌خصوص صهیونیست‌ها براین باور هستند آن چه که سید حسن نصرالله می‌گوید به واقعیت می‌پیوندد زیرا وی اهل شعار نیست، بر همین اساس در روزهای آینده رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدام جنایتکارانه را دریافت خواهد کرد، لذا کاری که صهیونیست‌ها انجام دادند یک اقدام جنایتکارانه و تجاوزگرانه بود و حزب‌الله این حق را بر خود محفوظ می‌داند که جواب این اقدام را بدهد.   
 
سردار جوانی درباره چگونگی پاسخ حزب‌الله به این اقدام رژیم صهیونیستی، یادآور شد: همان‌طور که در گذشته شاهد آن بوده‌ایم حزب‌الله همه اقدامات خود را با توجه به تدابیر خود در زمان مناسب پاسخ می‌دهد، بر اساس همین برآورد است که در بین مردمان سرزمین‌های اشغالی و به خصوص مناطق شمالی اسرائیل، وحشتی آن‌ها را فرا گرفته است.   
 
وی تأکید کرد: حزب‌الله اکنون در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند به خوبی از توانمندی، سرمایه‌ها، موقعیت و امنیت خود دفاع کند.
 
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها دچار یک نوع خطای راهبردی شده‌اند، بیان‌ داشت: اقدامی را که صهیونیست‌ها انجام دادند نشان از این دارد که آن‌ها در راستای همکاری آشکار با گروهک‌های تروریستی در سوریه به ویژه گروهک تروریستی النصره قدم برمی‌دارند، در واقع می‌توان گفت اقدام صهیونیست‌ها اقدامی در راستای کمک به تروریست‌ها در سوریه بود و می‌خواستند تا با ضربه زدن به حزب‌الله، سوریه را دوباره به چالش بکشند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بر این باور است که از طریق این اقدامات می‌تواند حزب‌الله لبنان را تضعیف کند اما با توجه به آن چه در گذشته شاهد بودیم این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و واقعیت این است که هر اقدامی که رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف حزب‌الله انجام می‌دهد نتیجه آن تقویت حزب‌الله نسبت به قبل می‌شود و این اقدام نیز چنین نتیجه‌ای در پی خواهد داشت، از همین‌رو وقتی صهیونیست‌ها پاسخ قاطع و کوبنده حزب‌الله را دریافت می‌کنند متوجه می‌شوند حزب‌الله نه تنها ضعیف نشده، در واقع قدرتمندتر هم شده و موقعیتش نیز ارتقا پیدا کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار