الیکا عبدالرزاقی بعد از مدتها با سریال " گاهی به پشت سرت نگاه کن" اثری از مازیار میری به تلویزیون می‌آید.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال "گاهی به پشت سرت نگاه کن" گفت: این فیلم داستان یک کارخانه‌دار معروف به نام تابش را روایت می‌کند که امین تارخ ایفاگر آن است این کارکتر دو دختر دارد که نقش دختر بزرگ وی را من بازی می‌کنم.

وی در باره خصوصیات نقش خود تصریح کرد: دختر بزرگ خانواده تابش دارای یک سری مشکلاتی است که مخاطب اواسط سریال با آن روبرو می‌شود و تا آن لحظه مخاطب به معضل و مشکل اصلی این کاراکتر پی نمی‌برد؛ این کاراکتر با پدر و خانواده خود قهر است و یک ازدواج ناموفق داشته بنابراین تصویر ابتدایی این شخصیت در ذهن بیننده، یک فرد عقده‌ای است ولی به مرور با پیبش رفتن قصه کم کم گره‌های این کاراکتر باز می‌شود.

وی در خصوص متفاوت بودن این نقش اظهار داشت: این شخصیت به دلیل یکسری درگیری روحی با روانکاو در ارتباط است و شاید در این چند سال اخیر نظیر این کاراکتر با ویژگی‌های شخصیتی متفاوت  را در سریالهای تلویزیونی نداشتیم، به نظرم نقش جذابی است به شرطی که من از عهده‌های ایفای آن بر آمده باشم.

بازیگر "قهوه تلخ" ادامه داد: این سریال داستان‌های مختلف دارد که شخصیت‌های این داستانها در ادامه قصه به خانواده اصلی تابش ارتباط پیدا می‌کنند و داستان به سمت دزدی و جنایت می‌رود و در جایی این کاراکترها به هم گره‌ می‌خورند.

عبدالرزاقی عنوان کرد: از سال 1384 تاکنون در یک سریال تلویزیونی و در نقشی جدی به این شکل بازی نکرده بودم. به نظرم سریال "گاهی به پشت سرت نگاه کن" با توجه به قصه، شخصیت‌های داستان و داستانک‌های که در خودش دارد مجموعه‌ خوبی خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمام بازیگران این سریال و حتی نقش‌هایی که تنها دو سکانس بازی دارند از تئاتری‌ها هستند و به خوبی از عهده ایفای آن بر آمده‌اند که همین به روند قصه بسیار کمک کرده است.

عبدالرزاقی بیان کرد: تا 20 روز دیگر مراحل تولید این سریال به اتمام می‌رسد و به نظرم سریال خوبی خواهد بود به خصوص اگر پخش آن در ماه رمضان سال 94 باشد زیرا مردم در این ایام بیشتر پای تلویزیون می‌نشینند و به طور قطع سریال بیشتر دیده خواهد شد.

گفتنی است؛ الیکا عبدالرزاقی، بهاره افشار، شنبم مقدم، میلاد رحیمی، سام کبودوند،‌ هدایت هاشمی، محمد متوسلایان و وحید چنگیزیان در سریال "گاهی به پشت سرت نگاه کن" کاری از مازیار میری ایفای نقش کرده‌اند.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار