لئون پانتا؛ وزیر دفاع سابق و مدیر سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد؛ در حال ورود به بخش جدید و شاید خطرناک‌تر در جنگ علیه تروریسم هستیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ لئون پانتا وزیر دفاع سابق و مدیر سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در گفتگو با شبکه سی ان ان به طرح دیدگاههای خود درباره حملات تروریستی اخیر در فرانسه پرداخت. 

فرید زکریا مجری این شبکه در برنامه این هفته "جی پی اس" نظر لئون پانتا را در خصوص حملات اخیر در فرانسه جویا شد.

پانتا در این خصوص گفت با توجه به حوادث در چند هفته گذشته از حوادث اوتاوا، حملات در پاریس و اکنون حوادث در بلژیک می‌توان چنین گفت که ما در حال ورود به بخش جدید و شاید خطرناک‌تر در جنگ علیه تروریسم هستیم. 

وی گفت تروریست‌ها اکنون از چند جهت یعنی از جانب گروه داعش، بوکوحرام، الشباب، گروه‌های وابسته به القاعده وارد کارزار آشکار می‌شوند . وی افزود تروریست‌ها از طریق جنگ‌ها در سوریه ، عراق و یمن جذب و استخدام می‌شوند و ظاهرا اکنون سرگرم برنامه‌ریزی حملات بیشتر هستند و سلاح‌های بیشتری نیز به دست آورده‌اند و کاملا مشخص است که ما در حال ورود به فصل تهدیدکننده‌تر و خطرناک‌تری در جنگ علیه تروریسم هستیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار