بن ماضی: آینده قطر درخشان است

سرمربی تیم قطر در آستانه دیدار تیمش مقابل بحرین می‌گوید علی‌رغم این نتایج ضعیف آینده تیمشان درخشان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال قطر در آخرین دیدارش در رقابت‌های گروهی جام ملتهای آسیا در گروهC  به مصاف بحرین خواهد رفت.

تیم ملی قطر با 2 شکست متوالی بدون امتیاز از دور این رقابت‌ها حذف شده است.

بن ماضی سرمربی این تیم می‌گوید با اینکه نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند، اما آینده تیمشان درخشان است.

وی در خصوص بازی مقابل بحرین گفت: این دیدار برای ما متفاوت است. تیم ما نتوانست به دور بعد راه یابد. تیم بحرین نیز در چنین موقعیتی قرار دارد. آنها هم در بازی گذشته خود شکست خورده‌اند. بحرینی ها هم مانند ما می‌خواهند با پیروزی این رقابت‌ها را به پایان برسانند. این بازی به ما فرصت خوبی خواهد داد تا برای آینده آماده شویم ممکن است در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی با بحرین روبرو شویم بنابراین این بازی را باید جدی بگیرم تیم بسیار جوانی در اختیار داریم.

سرمربی قطر در ادامه افزود: چند تغییر نسبت به 2 بازی گذشته در تیم به وجود آوردیم در بازی روز دوشنبه چند بازیکن جدید خواهید دید. تیم ما مانند تیم امارات نیست اماراتی‌ها حدود پنج سال است که در کنار هم تمرین کرده‌اند. با وجود چنین تیمی نتیجه گرفتن خیلی عجیب نیست اما ما 11 بازیکن آماده برای شروع در هر بازی در اختیار نداشتیم. تغییراتی که در بازی مقابل بحرین ایجاد خواهیم کرد تاکتیکی خواهد بود.

سرمربی قطر در خصوص جام جهانی 2022 که قطری‌ها میزبان آن هستند گفت: نمی‌دانم در سال 2022 چه بازیکنانی در ترکیب تیم باشند، اما بازیکنانم آنقدر جوان هستند که بتوانند در جام جهانی 2022 به میدان بروند. ما در 2022 میزبان هستیم بنابراین تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا تیم آماده‌ای را روانه میدان کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار