خبرگزاری wA Today:

ایران از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است/حاج صفی کابوس اماراتی‌ها است

خبرگزاری wA Today در گزارشی نوشت: هواداران ایرانی به درخشش دژاگه امیدوارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری wA Today: تیم فوتبال ایران در آخرین دیدارش در مرحله‌ گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

در این گزارش عملکرد ستاره‌های 2 تیم را بررسی می‌کنیم.

1- اشکان دژاگه: این بازیکن یکی از بزرگترین‌ ستاره‌های فوتبال آسیا است هواداران امیدوار بودند ستاره با تکنیکش‌ و کنترل توپش در این رقابت‌ها بدرخشند. دژاگه در 2 دیدار گذشته بد نبود، اما انتظار هواداران بیشتر از این حرف‌ها است. البته پاس زیبای او به آزمون باعث تک گل ایران در بازی مقابل قطر شد. اشکان در 2 دیدار قبلی به نظر کمی خودخواهانه بازی کرد ولی در مجموع یکی از مهره‌های کلیدی ایران است.

2- علی مبخوت: این بازیکن یکی از تاثیرگذار‌ترین بازیکنان امارات است. او همکاری‌خوبی با عمر عبدالرحمن دارد مبخوت در 2 دیدار قبلی امارات گل‌های خوبی به ثمر رساند، است و به نظر می‌رسد یکی از نامزد‌های دریافت توپ طلا می‌باشد. اگر دفاع ایران ضعیف عمل کند مطمئنا مبخوت می‌تواند برای تیمش گلزنی کند.

3- مسعود شجاعی: ستاره سابق تیم اوساسونا‌ که در بازی مقابل قطر خوب بازی کرد، یکی دیگر از ستاره‌های این تورنمنت است. او شاید مانند جواد نکونام و آندرانیک تیموریان بازیکن ثابت نباشد، اما مطمئنا استعداد و توانایی‌هایی دارد که او را جزو بهترین‌های آسیا قرار می‌دهد. در بازی مقابل قطر که با پیروزی یک بر صفر ایران خاتمه یافت او در همه جای زمین بود.

4- عمر عبدالرحمن: عمر در دو بازی اول امارات استعداد و توانایی‌هایش را به رخ حریفان کشید و به نظر می‌رسد بازی به بازی بهتر و آماده‌تر می‌شود. به نظر می‌رسد در این دیدار ایران پیروز میدان شود اما باید مواظب بازیکنانی نظیر عمر باشند.

5- احسان حاج صفی: این بازیکن پر از استعداد است. او باعث پرانرژی این رقابتها می‌شود. همکاری او با مهرداد پولادی مثال زدنی است. حضور او در تیم ملی ایران کابوس اماراتی ها است.

6- سردار آزمون: چشم امید هزاران ایرانی متعصب به این بازیکن است. ایرانی‌ها امیدوارند یک بار دیگر آزمون برایشان گلزنی کند.

7- کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران از عملکرد تیمش تا اینجای کار راضی است. او تیمی پرستاره در اختیار دارد و به نظر می‌رسد در بازی مقابل امارات می‌تواند به چند بازیکن استراحت دهد.

8 - مهدی علی سرمربی امارات هم تا اینجای کار انتظارات را برآورده کرده است. او با صعود تیمش به مرحله‌ یک چهارم نمره قبولی گرفته است. او می‌خواهد بازیکنانش در بازی مقابل ایران طوری به میدان بروند تا برای در مرحله‌ یک چهارم خسته نشوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاره ، آسیا ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار