انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس در اعتراض به هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر خاتم بیانیه صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اکرم‎(ص) به شرح زیر منتشر شد.

پس از حمد خدا و درود و سلام بی پایان او و تمام ملائک و بندگان خدا بر پیامبر رحمت و مهربانی، محمد صلی الله علیه و آله؛ این سنت تبدیل ناپذیر خداست که همه فرستادگانش از جانب بندگان صاحب منطق جاهلیت اولی به استهزا گرفته می‌شوند که " يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِم مِّن رَّسُولٍ إِلاَّ كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِؤُون." ای دريغ بر اين بندگان! هيچ پيامبری بر آنها مبعوث نشد مگر آنکه مسخره اش کردند.

اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به وجود مقدس خاتم پیامبران، شکل مدرن و امروزی مقابله باطل با پیام‌آوران حق و حقیقت است که همواره وجود داشته و وجود خواهد داشت. چرا که برای خودکامگان و مستکبران عالم که همه چیز را برای خود می خواهند و هرگونه فریادی را برای برابری انسان‌ها بر نمی‌تابند منطقی جز تمسخر و استهزای حق باقی نمی‌ماند.

اکنون که دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین، با وجود آنکه فریاد دروغین مدنیتشان گوش عالم را کر کرده، به اذن الهی باطن پلید و متوحش خود را عریان کردند، همه آشکارا مشت چدنی بیرون آمده از دستکش پاره شده مخملین را به نظاره نشستند و حجت بر همگان بیش از پیش تمام شد.

بگذار تا دشمنان زخم خورده از اسلامی به قدمت چهارده قرن، آخرین چنگ‌هایشان را بر تنه این درخت تنومند بزنند که  ان شا ا... صبح پیروزی نزدیک است و وعده خداوند تخلف ناپذیر است که "وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِي فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُم مَّا كَانُوا يَحْذَرُونَ."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار