انتخابات جنجالی فدراسیون اسکی فردا با حضور 19 کاندیدا در هتل آکادمی برگزار می شود. مجمعی که زمزمه هایی از تحریک یک جریان خاص برای غیبت برخی نمایندگان استانی در آن به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، انتخابات فدراسیون اسکی بلاخره فردا ساعت 10 در آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار می شود.

رقابتی که به نظر می رسد با حاشیه های زیادی همراه باشد تا جایی که زمزمه هایی از تکرار غیبت برخی نمایندگان در مجمع انتخابی به گوش می رسد.

ماجرا از این قرار است که یکی از گروه های انتخابات که در تلاش برای تشکیل یک ائتلاف انتخاباتی نیز بود امروز پذیرای برخی از روسای هیات ها در هتل فرهیختگان بود تا آخرین تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهد. اما نکته جالب این است که به نقل از منابع آگاه این جریان خاص در تلاش است تا این نمایندگان را از حضور در مجمع انتخاباتی اسکی منصرف کند.

البته برخی روسای هیات ها در این ضیافت انتخاباتی حضور پیدا نکرده اند. به نظر می رسد حتی اگر استراتژی این جریان خاص برای عدم حضور نمایندگان در مجمع هم جواب بدهد مجمع با هر تعداد نماینده حاضر برگزار شود چرا که وزارت ورزش و جوانان نمی تواند بیش از این با سنگ اندازی عده ای و بروز چنین اتفاقاتی ناچار شود مجمع اسکی را به تعویق بیاندازد.

این که نتیجه این مهمانی انتخاباتی چه خواهد بود فردا مشخص می شود و بلاخره مرد اول فدراسیون پر حاشیه اسکی انتخاب خواهد شد تا در همین ابتدای کار اسکی بازان را عازم سه رقابت حساس جهانی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، انتخابات ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار