رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 با اشاره به افتتاح بوستان مدرس تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین رمضان‌خانی رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: بوستان مدرس در منطقه 7 با طراحی مدرن و با هدف جلب رضایت شهروندان باز  سازی می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه افتتاح این بوستان تا پایان بهمن ماه سال جاری تصریح کرد: بوستان مدرس سه هزار متر مربع مساحت دارد و تاکنون برای احداث‌  خط سه مترو در اختیار شرکت بهره برداری مترو بوده است اما دوباره در اختیار منطقه قرار گرفت.
 
رمضانخانی با اشاره به اینکه این بوستان در تقاطع بزرگراه مدرس و ضلع جنوب خیابان شهید بهشتی واقع شده است افزود: در نظر داریم این بوستان را با طراحی مدرن بازسازی کنیم.
 
 همچنین وی در ادامه گفت: یک آبنمای پلکانی با نور پردازی ویژه در این بوستان احداث خواهد شد که از جنوب به شمال این بزرگراه این  آب نما دیده می‌شود.
 
 رمضان خانی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه هفت در قلب پایتخت واقع شده و باعث گسترش شهرنشینی و کمبود فضای سبز شده است، این امر ما را بر آن داشت که تا با ایجاد بوستان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه ضرورتی دو چندان باشد.
 
 وی در ادامه گفت: پارک درمانی‌ به عنوان‌ یکی از مباحث سلامت بخش شناخته شده است که علاوه بر تایید مستقیم حضور در بوستان ها  فضا سبز بر روان انسانی، وجود‌ و بهره گیری از فضاهای مختلف فرهنگی هنری و  ورزشی تاثیر مستقیمی بر بهداشت جسمی و روانی افراد خواهد داشت.
 
 وی در پایان گفت: بهسازی و زیبا سازی منظر شهری ، باز سازی معابر بوستان‌ و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
انتهای پیام /

برچسب ها: افتتاح ، بوستان ، مدرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار