آلن پرین سر مربی تیم فوتبال چین خواستار سومین پیروزی پیاپی مقابل تیم فوتبال کره شمالی در چار چوب بازیهای جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی چین صعود خود از گروه Bرقابتهای جام ملت‌های آسیا را قطعی کرده و تا حدود زیادی به صدر نشینی خود هم اطمینان دارد. این تیم یکشنبه در ورزشکار کانبرا سومین بازی مرحله گروهی را مقابل تیم ضعیف کره شمالی انجام می‌دهد.

آسن پرین سر مربی فرانسوی تیم فوتبال چین بر کسب سومین پیروزی پیاپی شاگردانش تاکید داشته و گفت: در دنیای فوتبال حرفه‌ای باید هر لحظه انتظار یک چالش را داشت. ممکن است خیال ما بابت صعود راحت شده باشد و یا تیم کره شمالی تاکنون نتایجی ضعیف از خود بر جای گذاشته باشد اما دلیلی برای دست کم گرفتن این دیدار وجود ندارد. ما باز هم تمام 90 دقیقه را برای پیروزی مبارزه می‌کنیم، نهایت تلاشمان را به کار می‌بندیم تا 3 امتیاز بازی را بدست آوریم.

پرین در ادامه افزود: کره شمالی دارای تیم تهاجمی است که در بازیهای گذشته هم خطرات جدی بر روی دروازه‌ حریفمان ایجاد کرد.
همه حواس ما بر روی این بازی متمرکز شده، قبل از این از بازیکنان خواسته‌ام حتی در دیدارهای تدارکاتی هم نهایت تلاش خود را به کار ببندند. بازی در برابر کره شمالی فرصت خوبی برای بازیکنان جوان تیم ما است تا قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سر مربی ، چین ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار