مجتبی نصیری، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت پست در گفتوگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به میزان پرداخت توزیع کالا اظهارکرد: با توجه به اعلام شرکت پست مبنی بر پرداخت خسارت مرسوله آسیب دیده مطابق بیمه تعیین شده از سوی مشترک، کالا یا مرسولهای که در زمان توزیع ، خسارت داشته باشند، بیمه آنها پرداخت میشود که تاکنون شرکت پست در سال جاری خسارت توزیع کالا را به مشتریان پرداخت کرده است.
وی افزود: شرکت پست در مدت 9 ماه، بیش از 4 میلیون مرسوله پستی جابه جا کرده است که از این تعداد، 28 میلیون خسارت توزیع کالا پرداخت کرده است.
نصیری در پایان گفت: از ابتدای سال حدود 40 یا 50 نفر درخواست پرداخت خسارت کردهاند و این مبالغ به مدت 10 روز به آنها پرداخت شده است.
انتهای پیام/