اولاریو کورمین سرمربی تیم ملی عربستان می‌گوید تنها بازی مقابل ازبکستان برایشان مهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال عربستان در آخرین دیدارش در مرحله‌ی گروهی رقابت‌های جام ملتهای آسیا در گروه B به مصاف تیم ازبکستان خواهد رفت.

عربستان بازی اولش را با یک گل به چین واگذار کرد. بازی دوم را با نتیجه 4 بر یک در برار کره شمالی پیروز شد. این تیم امیدوار است با پیروزی مقابل ازبکستان جواز حضور در دور بعد را بگیرد.

کورمین سر مربی عربستان در این خصوص گفت: اگر به بازیکنان اصلی استراحت بدهیم، ممکن است از دور رقابت‌ها حذف شویم. برایمان مهمترین مسئله بازی مقابل ازبکستان است. به بازی مقابل استرالیا یا کره جنوبی فکر نمی‌کنیم  تمام تمرکزمان را برای صعود از گروه گذاشتیم باید مثل دو بازی قبلی بازی کنیم. نمی‌توانم به بازیکنانم بگویم که گل نزنند و یا اجازه دهند تیم مقابل گلزنی کند.

اولاریو در ادامه افزود: پیروزی در این دیدار به ما شانس صعود از گروهمان را می‌دهد. از آغاز شروع این دیدار رقابت‌ها می‌دانستیم که باید مقابل ازبکستان به پیروزی دست یابیم. حتی اگر در بازی مقابل چین به تساوی دست یافتیم به امتیاز این بازی احتیاج داشتیم. تا به این جای کار از حریفانمان بهتر بازی کردیم. امیدواریم در بازی فردا نیز به پیروزی دست یابیم. قطعا بازی آسیایی در پیش نخواهیم داشت اما تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین بازیمان را به نمایش بگذاریم. در دو دیدار گذشته دو بازی متفاوت ارائه دهیم. در بازی سوم نیز روش‌مان تغییر خواهد کرد. بازیکنانم پس از پیروزی مقابل کره شمالی بسیار خوشحال شدند، اما امیدوارم مغرور نشوند. آنها از پیروزی و نحوه بازیشان لذت بردند، اما تیم احتیاج دارد تا تمرکزش را برای پیروزی مقابل ازبکستان حفظ کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار