ستاد مدیریت بحران منطقه 13 در نظر دارد بزرگترین مانور شهر تهران با همکاری مناطق همجوار و مشارکت سازمان بحران شهرداری تهران و ستاد ها ی بحران در بخش شرقی این منطقه اوایل سال آینده برگزار کند.

هادی ذاکری ،شهردار منطقه 13 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به مشخصات  حادثه فرضی ،این مانور را به لحاظ وسعت و بزرگی و همچنین سهم و نقش تمامی نهاد ها  عضو ستاد مدیریت بحران متفاوت از سایر مانور ها خواند و افزود:  با توجه به هماهنگی های به عمل آمده  با سازمان بحران شهر تهران و امکانات و ظرفیت های ستاد بحران منطقه 13  ،بزرگترین مانور شهر تهران پیرامون زلزله  با همکاری مناطق 7،8،12 ،14 و 15 طراحی شده که در آینده اجرایی می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تو جیهی و هماهنگی مانور اظهار کرد: در حال حاضر اولین جلسه با حضور نمایندگانی از سازمان های عضو ستاد بحران  مناطق درگیر برگزار و در قالب آن سهم و نقش نهاد و مناطق درگیر و محور اجرای مانور تشریح شد.

شهردار منطقه 13 با اشاره به حضور بیش از ده هزار نفر از مسئولین ، متولیان و شهروندان در این مانور تصریح کرد: در این مانور ضمن حضور مدیران شهری ، کلیه نهاد ها و سازمان های عضو ستاد بحران شامل هلال احمر ، آب ، برق، گاز ، اورژانس ، سپاه ، مترو ، پلیس امنیت ، پلیس راهور ، ابفا و.. حضوری فعال داشته و بالاترین اقدامات مربوط به حیطه تخصصی خود را به مرحله اجرا می گذارند.

ذاکری در پایان گفت:با تعاملات صورت گرفته ،پادگان های بخش شرقی منطقه شامل قرارگاه ثارالله و پادگان صفر یک در این مانور همکاری دارند و از ظرفیت این اماکن برای اجرای هر چه بهتر مانور بهره گیری می شود.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: اجرا ، مانور ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار