مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی"شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "رفع حصر"؛ "علی مطهری" و دیگر هیچ/اصلاح‌طلبانِ پر سر و صدا با چنته خالی ، بی‌اعتنایی دولتی‌ها برنامه‌های اصلاح‌طلبان تندرو را نقش بر آب کرد/ دعوت اصولگرایان و اصلاح طلبان به آرامش سیاسی و وفاق ملّی ، برای هر سناریو در مذاکرات هسته‌ای آماده هستیم/ راه برای به نتیجه رسیدن باز است و...

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

برای هر سناریو در مذاکرات هسته‌ای آماده هستیم/ راه برای به نتیجه رسیدن باز است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/27/2885544_509.jpg

 سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: برای هر شرایطی خودمان را آماده کرده‌ایم اما امیدوار هستیم با نگاه منطقی و اراده سیاسی از سوی طرف مقابل به نتیجه برسیم.

به رهبری قول دادم بیمارستان نیروی زمینی جزء بهترین بیمارستان‌های کشور باشد/ نزاجا با همه ظرفیت خود در خدمت وزارت بهداشت

 فرمانده نزاجا گفت: داروخانه 29 فرردین هر هفته میزبان بین 10 تا 15 هزار مراجعه کننده بود که ظرفیت آن پاسخگو نبود اما در یک اقدام جهادی، کار نوسازی بافت‌ها را انجام دادیم و کار خدمات‌رسانی حتی برای یک ساعت نیز قطع نشد.

همه تلاش عربستان، جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است/ سردار سلیمانی ‌‌اقتدار ایران و اسلام را حفظ کرده است
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌گفت: ‌‌‌امروز ‌با اتکا به خداوند‌ متعال به بالاترین پیشرفت و اقتدار‌ دفاعی رسیده‌ایم ‌و به یکی از قدرت‌های برتر موشکی جهان تبدیل شده‌ایم.

"ژانویه 2011" تا "نشان ملک عبد العزیز" بر گردن ارتشبد/ آیا دیکتاتوری نو در لوایی دیگر در راه است؟
این روزها مردم مصر خواهان اصلاحات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی‌اند و از این مساله بیمناک‌اند که نظام دیکتاتور مبارک بار دیگر در قالب حکومت السیسی ظهور کرده باشد و نهایتا وارث انقلاب عظیم مصر که قربانیان بیشماری در این راه داشته است، دیکتاتوری نو در لوایی دیگر باشد.

نشست خبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

 نشست خبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، به منظور تشریح برنامه‌های کلان دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

تعمیم پیام "از غزه تا کرانه باختری" و تغییر در معادلات رژیم صهیونیستی

 دبیر اجلاس "غزه، نماد مقاومت" گفت: یکی از اصلی‌ترین محورهای برگزاری همایش محور وحدت در جهان اسلام است.

شکایت ۵۰ نماینده مجلس از "مطهری" در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام وصول شد
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول شکایت ۵۰ نماینده مجلس از "علی مطهری" در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.

"رفع حصر"؛ "علی مطهری" و دیگر هیچ/اصلاح‌طلبانِ پر سر و صدا با چنته خالی
 در حالی‌که اصولگرایان از یک سال پیش و با اتخاذ برنامه‌ای مدون و حساب‌شده برای حضور در عرصه انتخابات مجلس دهم پنج نشست همگرایی را برگزار کرده‌اند؛ روز 25 دی قرعه میزبانی اولین دور هم‌نشینی اصلاح‌طلبان به نام سالن اجتماعات "کانون توحید" تهران زده شد.

هوشیاری مسکو نسبت به تحرکات صهیونیست‌ها/ نگاه پوتین به ایران؛ دوستان استراتژیک غرب یک کارشناس سیاست خارجی گفت: روسیه مانند ایران با مشکلاتی مواجه شده و در این راستا اگر آنها مشارکت بیشتری در مذاکرات هسته‌ای ایران داشته باشند بهتر است، و درخواست ایران از روسیه از این الگو پیروی می‌کند.

بی‌اعتنایی دولتی‌ها برنامه‌های اصلاح‌طلبان تندرو را نقش بر آب کرد/ دعوت اصولگرایان و اصلاح طلبان به آرامش سیاسی و وفاق ملّی
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز، گفت: در میان اصلاح‌طلبان٬ متدینین و خدمتگزاران به نظام وجود دارند که زندگیشان را خرج نظام و مردم کرده‌اند لذا پس زدن دعوت نامه جلساتی که طعم رفع حصر سران فتنه 88 را دارد به نفع خودشان است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار