مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: این موضوع همچنان در مرحله مطالعات قرار دارد و هنوز وارد فاز عملیاتی نشده است.

 محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال آنست که از پتانسیل‌های مختلف در جهت افزایش توانمندی های وزارتخانه بهره گیرد، اظهار کرد: بخشی از ظرفیت‌های آموزش و پرورش پتانسیل های موجود در وزارتخانه است که متناسب با شرایط و با حفظ شانیت آموزش و پرورش از آن بهره می گیریم.

وی در ادامه افزود: بر اساس این طرح از امکانات سخت افزاری در اختیار آموزش و پرورش همچون فضاها و کتاب های درسی بهره مند می‌شویم.

فاضل ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش بر این نکته تاکید دارند که می‌توان با نگاه دیگری به امکانات آموزش و پرورش نگریست و از این امکانات در جهت ارتقای وزارت‌خانه استفاده بهینه و بیشتر کرد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: ابعاد مختلف هر تصمیم گرفته شده در آموزش و پرورش و پرورش باید مورد توجه قرارگیرد به طور مثال استفاده از فضای فیزیکی مدرسه برای تبلیغات علاوه بر اینکه مدرسه را به یک فرصت اقتصادی تبدیل می‌کند استفاده از فضای فرهنگی را نیز در اختیار ما قرار می‌دهد .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هیچ‌گاه برندی را در مدارس تبلیغ نمی کند و در جهت افزایش آموزه‌های فرهنگی گام برمی‌دارد، افزود: آموزش و پرورش در جهت تبلیغ فرهنگ کار یا فرهنگ بهره وری که از انتظارات بسیاری از سازمان‌ها و NGO های مردمی است قدم بر می‌دارد و به هیچ عنوان در جهت تبلیغ یک محصول ویژه که موجب درآمد زایی قشر خاص می شود، حرکت نمی کند.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه تحقق این موضوع فرصت‌های جدید مالی برای، آموزش و پرورش فراهم می‌کند، گفت: این موضوع همچنان در مرحله‌ی مطالعاتی قرار دارد و هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: امکانات ، تبلیغات ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار