فراخوان برای رسوا کردن رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی+ تصاویر

به تازگی فراخوانی در شبکه های اجتماعی برای نشان دادن جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شده است، که هدف آن تبیین حملات رژیم صهیونیستی به مساجد و کلیساها، تخریب قبرستان‌های مسلمانان و نابود کردن و سوزاندن مزارع و منازل فلسطینی ها است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، به تازگی فراخوانی در شبکه های اجتماعی برای نشان دادن جرایم و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی آغاز شده است، که این فعالیت در نوع خود بی نظیر است.

 این فراخوان در واکنش به حمایت بسیاری از کشورهای غربی از توطئه صهیونیستی " تشکیل کشور یهودی " راه اندازی شده است و هدف از این فعالیتِ ضد صهیونیستی تبیین حملات رژیم صهیونیستی به مساجد و کلیساها، تخریب قبرستان های مسلمانان و نابود کردن و سوزاندن مزارع و منازل فلسطینی ها است.



مسؤولان  این فعالیت ضد صهیونیستی با انتشار تصاویر گوناگون، جرایم و جنایات رژیم صهیونیستی را خصوصاً حمله خشونت آمیز و مسلحانه شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی ها و غصب اراضی آنها روشن تر بیان می کنند.

آنان با ایجاد هشتگ ( # JS – Terror ) خواستار توقف اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی شده اند.



هدف مدافعان حقوق ملت فلسطین از بکاربردن هشتگJS  ایجاد تشابه بین این هشتگ و اصطلاح IS  است زیر اIS  اسم اختصاری گروه تروریستی داعش است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمودی
۱۲:۵۶ ۲۷ دی ۱۳۹۳
موافقم بیاییددست دردست هم دهیم تا این غده ی سرطانی را از کره ی زمین برداریم .به امید آن روز
آخرین اخبار