وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین ارتش گفت: به صلاح نیست مردم به دلیل دور بودن از شهر، از شهرستان برای دارو بیایند، لذا برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا در شهرهایی که داروخانه نیست، آن‌ها را به مراکز جامعی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سید حسن قاضی‌زاده‌ هاشمی" ‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه صلاح نیست که مردم به دلیل دور بودن از شهر، از شهرستان برای دارو بیایند، لذا برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا در شش ماه آینده دارو را به دست بیماران برسانیم و در شهرهایی که داروخانه نیست، آن‌ها را به مراکز جامعی تبدیل کنیم.
 
وی افزود: از مدت‌ها پیش از مسئولین دارویی خواستیم که شرایط لازم برای ایجاد داروخانه‌های مجهز برای توزیع داروی بیماری‌های خاص ایجاد شود.
 
وزیر بهداشت تأکید کرد: در شش ماه دوم قرار شد که داروهای خارجی کاهش قیمت داشته باشند و بعضی از بیمه‌ها که مبنای آن‌ها ارزان‌ترین دارو است، اگر طبق مصوبه هیأت وزیران انجام شوند، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
 
وی درباره اختصاص امکانات نیروی زمینی ارتش برای نقش‌آفرینی در حوزه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: این خبر خوبی است که امروز مطرح شده و امیدواریم که امکانات لازم ایجاد شود تا در این زمینه اقدامات مؤثری صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار