رئیس شورای استان الأنبار خبر از اعزام هیئتی از شیوخ عشایر و مسئولان محلی استان الأنبار به واشنگتن برای درخواست آموزش نیروهای این استان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سوریه نیوز، این شبکه در خبری فوری اعلام کرد، "صباح کرحوت" رئیس شورای استان الأنبار عراق امروز شنبه از اعزام هیئتی از شیوخ عشایر و مسئولان محلی استان الأنبار به واشنگتن خبر داد و اعلام کرد که این هیئت قرار است با "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا برای درخواست کمک برای آموزش و مسلح کردن نیروهای این استان به منظور مبارزه با داعش دیدار کنند.


کرحوت در گفتگو با شبکه سومریه نیوز گفت: هیئتی از دولت محلی و شیوخ عشایر استان الأنبار امروز به واشنگتن، پایتخت آمریکا سفر کرده است و این هیئت قرار است تا با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و مسئولان فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا به منظور گفتگو پیرامون آموزش و مسلح کردن نیروهای امنیتی و عشایر و چگونگی آزادسازی این استان از دستان داعش دیدار نماید.

رئیس شورای استان الأنبار همچنین گفت: این هیئت متشکل از ده تن از شخصیت های رسمی و عشایری بوده که تمامی آنها از استان الأنبار می‌باشند.

گفتنی است، "سلیم الجبوری" رئیس مجلس نمایندگان عراق هفته گذشته بر اهمیت فراهم نمودن کمک های تسلیحاتی و تجهیزات برای پلیس محلی استان الأنبار و نیز نیروهای عشایری تأکید کرده بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: الانبار ، عراق ، امریکا ، سلاح ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسین
۱۲:۱۹ ۲۷ دی ۱۳۹۳
کمک گرفتن از شیطان بزرگ حماقتی بزرگ تر است
آخرین اخبار