تعداد تماشاگران مسابقات جام ملت های آسیا از۲۵۰ هزار نفر گذشت

با گذشت ۸ روز از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا تا امروز ( شنبه ) تعداد تماشاگران این مسابقات از مرز ۲۵۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، برگزارکنندگان این مسابقات، از حضور ۲۵۰ هزار هوادار برای بزرگترین تورنمنت فوتبال تقدیر کردند.
 
بیش از ۳۳ هزار هوادار روز جمعه (دیروز) در ورزشگاه مبلورن و بریسبان حضور داشتند که بدین ترتیب آمار تماشاچیان از ابتدای مسابقات تاکنون به ۲۵۹ هزار و ۷۰ نفر رسیده است .
 
داتو آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حضور تماشاگران موجب هیجان در مسابقات فوتبال آسیا شده است و ما بر این باوریم که تعداد تماشاگر فقط با پیشرفت تورنمنت افزایش خواهد یافت. ما تورنمنت بزرگی داریم. هیجان و اشتیاق در هر کدام از مسابقات تا به حال در داخل و بیرون زمین قابل توجه بوده است.
 
کمیته برپایی مسابقات دراسترالیا نیز تاکنون به خوبی عمل کرده و با فعالیت و ابتکار عمل سطح برگزاری مسابقات را ارتقا داده است.
 
دیدار میان ایران و قطر در استرالیا و همچنین دیدار ژاپن و عراق با حضور بیش از ۲۲ هزار هوادار برگزار شد که این در نوع خود بسیار قابل توجه است .
 
وی افزود: خیلی از هواداران مسیر طولانی سفر را تحمل کردند تا از تماشای مسابقه لذت ببرند.
 
مایکل براون مدیر اجرایی کمیته محلی سازماندهی مسابقات جام ملت های آسیا نیز در این مورد گفت: من به هواداران ادای احترام می کنم. آنها به ما کمک می کنند که تورتمنتی فراموش ناشدنی را برگزار کنیم .
 
وی خاطرنشان کرد که این برای نخستین بار است که جام ملت های آسیا در خاک استرالیا برگزار می شود و هوادارانی از ۵ شهر سیدنی، ملبورن، بریسبان، کانبرا و نیوکاسل گرد هم آمده اند. ولی باید گفت ما در نیمه راه قرار داریم و از ۳۲ مسابقه، ۱۶ مسابقه را پشت سر گذاشتیم. مسابقات بزرگ هنور در راه است زیرا مسابقات حذفی یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی هنوز باقی مانده است.
 
به گفته براون پیش بینی می شود که بیش از نیم میلیون نفر تماشاگر در این مسابقات حضور داشته باشند .تماشاگرانی که می خواهند در مسابقات یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی شرکت داشته باشند باید از حالا بلیت خود را خریداری کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار