عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

سازمان‌های بیمه‌گر برای یکپارچه شدن اما و اگر می‌آورند

آریایی نژاد گفت: متأسفانه هنوز یکسان‌سازی سازمان‌های بیمه‌گر اندر خم یک کوچه مانده است و با توجه به بهانه‌جویی این سازمان‌ها هنوز گامی به جلو در این مقوله برداشته نشده است.

احمد آریایی‌نژاد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که دریافتی و منابع مالی سازمان‌های بیمه‌گر متفاوت است، لذا اما و اگرهای فراوانی توسط این سازمان‌ها برای یکپارچه‌سازی عنوان می‌شود.

وی گفت: در این بین سازمان تأمین اجتماعی به علت حق بیمه‌های متفاوت و خدمات وسیع‌تری که به بیماران می‌دهد، مخالفت بیشتری با شرایط کنونی یکپارچه‌سازی بیمه‌ها دارد.

وی با بیان این که البته باید پذیرفت وقتی منابع متفاوت است، یکسان‌سازی منطقی به نظر نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: اول باید سود و زیان مشابه گردد و با بررسی کارشناسی و منطقی خدمات دریافتی سازمان‌های بیمه‌گر یکسان گردد و کف و سقف خدمات روشن شود.

وی افزود: این همت باید از سوی دولت و مجلس شکل گیرد، چرا که موضوع یکسان‌سازی بیمه‌ها هم در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری آمده و هم در برنامه پنجم توسعه، لذا باید این موضوع به صورت جدی‌تر از سوی مسئولین بررسی و شفاف گردد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.