سرمربی تیم تکواندو جوانه تهران با انتقاد از مسئولان برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت: صیاد دبیر فدراسیون تکواندو بجای رسیدگی به اعتراض ما، تخلفات در لیگ برتر را توجیه کرد.

رحیم صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دوم لیگ برتر تکواندو تخلف صورت گرفت، عنوان کرد: در وزن کشی مسابقات لیگ برتر تکواندو که دیروز انجام شد تیم استیل البرز در وزن ششم بازیکنی نداشت چون فرشید شفیع خانی به دلیل ناک اوت شدن و مصدومیت برای این وزن حاضر نشد. با این حال امروز هنگام آغاز مسابقه دیدیم که آنها با تغییر ارنج نفرات بازیکن وزن پنجم خود را جایگزین کرده اند.

وی ادامه داد: وقتی نسبت به این تخلف به کمیته برگزاری مسابقات اعتراض کردیم آنها با بهانه های مختلف این تخلف را نادیده گرفتند در حالیکه ما در پایان وزن کشی برگه ترکیب تیم استیل البرز را در اختیار داشتیم و وقتی عکس آن را به صیاد دبیر فدراسیون نشان دادیم و خواستار رسیدگی به این موضوع شدیم او هم عنوان کرد اگر معترض هستید بازی نکنید!

سرمربی باشگاه جوانه با بیان اینکه طبق مقررات مسابقات وقتی بازیکنان یک تیم وزن کشی می شوند و نامشان در سایت سازمان لیگ برای مسابقه قرار می گیرد، حق تغییرات وجود ندارد، تصریح کرد: استیلی ها با تخلف اقدام به تغییر نام بازیکن خود کردند و مسئولان هم از این تخلف چشم پوشی کرده و آن را نادیده گرفته اند.

صالحی با گلایه از رفتار مسئولان برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت: آنها بدون برگزاری کمیته انضباطی برای خودشان حکم بردیدند و ان را در سالن مسابقه اعلام کردند در صورتیکه این اقدام غیرقانونی بوده و بررسی در این مورد انجام نشده است.

وی یادآور شد: در مسابقه اول استیلی ها با تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز بخاطر حضور بازیکن سرباز بدون مجوز تیم استیل البرز که با اعتراض دانشگاه همراه شد، مسابقه با دو ساعت تاخیر برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر ، صالحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین معصومی شاگرد نونهال استاد صالحی
۱۵:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ممنون از خبر هایتان