استفاده از اسپری های مو، خطر عارضه‌های مربوط به دهان و چشم را هم برای افراد استفاده کننده از این اسپری ها و هم برای افراد که در معرض آن هستند را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

حمیدرضا خیاطی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: اسپریهای مو لوازمی پرمصرف هستند که اگر به درستی استفاده نشوند ممکن است به موها، پوست و برخی از قسمتهای بد صدمه بزنند.

وی با بیان اینکه اسپریهای مو، خطر عارضه‌های مربوط به دهان و چشم را هم برای افراد استفاده کننده از این اسپریها و هم برای افرادی که در معرض آن هستند را تا حدی زیادی افزایش می‌دهد گفت: برای پیشگیری از آسیبهای احتمالی دهان و چشمها، بهتر است که در هنگام استفاده از اسپریهای مو چشم را بسته و همچنین دستها را روی بینی و دهان گذاشته و یا اینکه از یک ماسک برای پوشاندن بینی و دهان استفاده شود.

وی یادآور شد: برای اینکه محصولات شیمیایی از جمله اسپریهای حالت دهنده مو بر روی سلامتی بدن اثرات منفی برجای نگذارند بهتر است که از این مواد در فضای آزاد استفاده شده و همچنین از موادی استفاده شود که کمترین عوارض و خطرات احتمالی را دارند.



انتهای پیام/

 
برچسب ها: اسپری مو ، دهان ، چشم ، بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار