مربی تیم (ب) ایران در رقابتهای بین المللی تنیس روی میز فجر گفت: رقابتهای فجر کاپ امسال با حضور کشورهای خوب و صاحب نامی از فردا برگزار می شود.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: مسابقات جام فجر از 27 تا 30 دی برگزار می شود و ما همراه تیم (ب) ایران با ترکیب فرقدانی، احدی، عمرانی و عبادی پور در مقابل حریفان حاضر خواهیم شد، تمرینات یک هفته ای سبکی را هم داشتیم و برای رقابتها آماده هستیم.

وی افزود: در رقابتهای این دوره تیمهای کره جنوبی،  روسیه، بلاروس، اندونزی، آلمان و مجارستان  قرار است شرکت کنند که تیم های خوبی هستند و امیدوارم روبه رو شدن با آنها برای ملی پوشان جوان ایران باعث افزایش تجربه شود.

شیشه گرها که مسئولیت سرمربیگری تیم ملی جوانان را بر عهده دارد ، درباره حضور تیم ملی جوانان در فجر کاپ امسال گفت: تیم ملی جوانان هم با ترکیب آرمان حاجی ئی، متین حیدری، مهرداد دهستانی و مرتضی رضایی قرار است در مسابقات جام فجر شرکت کند اما مربی تیم ملی جوانان یعنی نادر شاملو مسئولیت هدایت آنها را بر عهده می گیرد.

وی تصریح کرد: تیم ملی جوانان در سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد، امیدوارم جوانان ما از مسابقات فجر کاپ نهایت استفاده را ببرند تا به منزله آمادگی باشد برای رویداد حساس آسیایی  ، تیم ب هم از بازیکنان خوبی برخوردار است و باد منتظر نمایش قابل قبول آنها باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، مربی ، جام ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار