ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: مدت سه هفته است که مچ پایم آسیب دیده است و در مسابقات بین المللی فجر هم مجبور هستم با اسپری بی حسی بازی کنم.

محمد فرقدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: مدت سه هفته است که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم حتی در رقابتهای دسته برتر هم با همین مصدومیت مسابقه دادم، موفق شدم نیما عالمیان، احدی، عمرانی ، رویین تن و میرالماسی را شکست دهم  و اگر اخلاق پسند را می بردم می توانستم سوم شوم ، یک ماه است که پشت سر هم مسابقه داریم و فرصت نیست که پایم را گچ بگیرم.

وی ادامه داد: در رقابتهای جام فجر امسال به همراه مهران احدی ، پوریا عمرانی و احمدرضا عبادی پور برای تیم (ب) ایران به میدان می رویم من سال گذشته و امسال در دسته برتر پنجم شدم ، اما دوره قبل 5 نفر نخست را برای تیم الف انتخاب کردند و من هم در آن تیم بودم اما در این دوره از رقابتها ترکیب تیمها با 4 بازیکن بسته شد.

ملی پوش باسابقه تنیس روی میز ایران اساس تمریناتش را  با تیم باشگاهی خود یعنی پتروشیمی بندرامام ماهشهر دانست و دراین باره گفت: مدت ها بود که تیم ملی اردویی برگزار نمی کرد، من هم در اصفهان حریف تمرینی ندارم البته گاهی حنطه از کاشان می آید و با هم تمرین می کنیم، اما اساس تمرینات من با تیم پتروشیمی بندرامام ماهشهر است، همراه این تیم تمرینات خوبی را داریم و در آمادگی ما تاثیر زیادی دارد.

فرقدانی در انتها خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات بین المللی فجر، برخی از ملی پوشان عازم رقابتهای اپن مجارستان هستند و بلافاصله بعد از بازگشت آنها مسابقات انخابی تیم ملی برگزار می شود، این شرایط را برای ما مدتها ست در اعزام ها نبوده ایم سخت می کند و بدون شک آن ها آمادگی بالاتری برای انتخابی تیم ملی دارند، با این حال سعی خود را می کنم تا نمایش قابل قبولی داشته باشم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، فرقدانی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار