در انتخابات هیئت مؤسس 17 نفر به عنوان نماینده‌ ادواری شورای عالی استانها انتخاب شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس اسبق شورای عالی استانها در نشست مجمع ادوار شورای عالی استانها که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر هتل بزرگ فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: مجمع  ادواری یک ظرفیت است که از این ظرفیت می‌توان برای کمک کردن به شوراها استفاده کرد.

چمران با تاکید بر اینکه کسانی که چهار سال تمام در شوراها بودند با مبانی قانون نویسی و دادن طرح و لایحه در مجلس آشنا شده‌اند، تصریح کرد: در این دوره‌ها نمایندگانی به عنوان نماینده‌ دولت انتخاب شده‌‌ و این نمایندگان ارتباطات خوبی با دولت داشته‌ و توانستند با شرایط روز آمادگی کامل پیدا کنند.

رئیس اسبق شورای عالی استانها، افزود: مجمع ادواری به معنی حمایت از اصل شوراها بوده و می‌توانیم در این مجمع مباحث خوبی را در مورد نیاز شوراها مطرح کنیم.

وی تأکید کرد: شورایاری‌ها از خدمت و از امکانات جایی استفاده نمی‌کنند، کار آنها مخلصانه و خالصانه است و همیشه با جان و دل کار کرده‌اند.

چمران در پایان گفت: نمایندگان شوراها هیچ وقت از مسائل شورایی جدا نمی‌شوند حتی اگر نماینده آن دوره یا آن زمان هم نباشند.

در ادامه مراسم انتخابات هیئت مؤسس مجمع نمایندگان ادوار شورای عالی استانها برگزار شد که در این انتخابات 16 نفر از اعضای هیئت مؤسس مجمع ادوار و همچنین رئیس شورای عالی استانها  به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.



انتهای پیام/


برچسب ها: گزارش ، مجمع ، چمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار