کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید از اتلتیکو شناخت خوبی دارند.

به گزارش ،،تیم فوتبال رئال مادرید امشب در دیداری حساس در دور برگشت جام حذفی اسپانیا امشب به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. کهکشانی‌ها بازی رفت را با نتیجه‌ی 2 بر صفر به حریف واگذار کردند.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید شناخت خوبی از حریف دارند.

وی در این خصوص گفت: ما از تیم اتلتیکو شناخت خوبی داریم و می‌دانیم چگونه مقابل آنها بازی کنیم. باید فشار زیادی به حریف بیاوریم اما آرامش خود را حفظ کنیم.

در مقابل اتلتیکو باید فشرده بازی کرد،زیرا این تیم یکی از سازمان‌ یافته‌ترین دفاع‌های دنیا را در اختیار دارد و خلق موقعیت در برابر آنها کمی دشوار است.

وی در ادامه افزود:خسه کاملا آماده است و می‌تواند از آغاز بازی به میدان برود.بازگشت او به تیم خبر خوبی برای ما بود.تمام بازیکنانم  برای بازی آماده هستند. بازی بسیار درگیرانه‌ای را پیش رو داریم. درست مثل بازی رفت. ما مجبوریم ضمن حمله مراقب دفاعمان نیز باشیم. درخصوص داوری دوست ندارم حرفی بزنم و شکایتی کنم.صحبت در این خصوص هیچ کمکی به تیم نخواهد کرد.تنها دوست دارم در مورد تاکتیک تیم صحبت کنم.

سرمربی ایتالیایی در خصوص رابطه بیل و رونالدو گفت:بیل و رونالدو رابطه‌ی بسیار خوبی دارند روز گذشته رونالدو از همه‌ی اعضای باشگاه خواست تا در کنار هم عکس بگیرند.جو خوبی بر تیم حاکم است. مسی و رونالدو هرکدام باشگاه و تاریخچه‌ی خاص خود را دارند.
حضور آنها در یک تیم فوق العاده است اما فکر نمی‌کنم هرگز چنین اتفاقی بیافتد.

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: سرمربی ، رئال ، مادرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار