مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: نخستین قرارداد عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه استان خراسان رضوی در سامانه جامع موقوفات استان خراسان رضوی به ثبت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی  در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان توضیحاتی در خصوص اقدامات معاونت بهره وری اقتصادی خراسان رضوی پیرامون طرح‌های عمرانی و بقاع متبرکه اظهار کرد: نخستین قرارداد عمرانی موقوفات و بقعه‌های متبرکه  استان خراسان رضوی و توسعه شبستان امامزاده سید حمزه(ع) شهرستان کاشمر در سامانه جامع موقوفات استان خراسان رضوی ثبت شده است.

وی ادامه داد: فضای کار توسعه شبستان امامزاده سید حمزه(ع) در شهرستان کاشمر با مساحتی بالغ بر هزار و 200متر مربع است که هم اکنون در مرحله پرداخت صورت وضعیت کارکرد پیمانکار این طرح است.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد تصریح کرد: با پیگیری‌های است ان  خراسان رضوی  در خصوص ثبت و پرداخت انواع قراردادها برای حل موضوع‌ها درصد مالیات تکلیفی و بیمه، سقف پرداخت و دسترسی کارشناسان شهرستان‌های استان خراسان رضوی به موضوع‌های قرار داد و ساختار سامانه موقوفات و بقعه‌های این استان وارد می‌شود.

وی در پایان گفت: طرح توسعه شبستان امامزاده سید حمزه(ع) از اوایل آذر ماه سال 93 در سه فاز آغاز و در اسفند ماه تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، موقوفات ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار