کارشناس فوتبال در خصوص بازی تیم ملی مقابل قطر گفت: بازی سختی است، قطر ببازد حذف می‌شود و ما هم ببریم صعودمان قطعی خواهد شد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال این بازی شرایط خاص خود را دارد. به هر حال این بازی شرایط خاص خود را دارد. اگر تیم ملی بتواند با قاطعیت ببرد و 6 امتیازی شود آن وقت با خیال راحت به مصاف امارات می‌رود.

پاشازاده در ادامه عنوان کرد: اگر تیم ملی نتواند مقابل قطر نتیجه لازم را کسب کند آن وقت احتمال دارد انفاقات ناگوار در آخرین بازی رخ دهد.

وی درباره برگ برنده تیم ملی مقابل قطر عنوان کرد: آمادگی و تجربه بالای ملی‌پوشان برگ برنده تیم ملی در این بازی است.

کارشناس فوتبال بیان کرد: در حال حاضر هماهنگی بین خطوط  دفاعی تیم مهم است که امیدوارم در بازی مقابل قطر رخ دهد. بازیکنان تاثیر گذار در خط حمله هم جزو نقاط تیم ملی هستند.

وی درباره استقلال تغییر شیوه بازی تیم ملی مقابل قطر تصریح کرد: کادر فنی بر اساس بازی حریف تغییرات را در تیم ملی اعمال می‌کند. به هر حال سیستم بازی تیم ملی تا الان موثر واقع شده است.

پاشازاده درباره وضعیت تیم ملی قطر عنوان کرد: ما نباید شکست 4 بر یک قطر مقابل امارات را ملاک قرار دهیم چرا که به طور حتم کادر فنی قطر تغییراتی برای جبران آن شکست در بازی مقابل تیم ملی کشورمان خواهد داد.

پاشازاده در مورد کیفیت بازیهای جام ملتهای آسیا بیان کرد: سطح بازیهای امسال نسبت به سالهای گذشته بالاتر است. به هر حال میزبانی خوب استرالیا باعث شد که سطح فین بازیها بالا برود.

کارشناس فوتبال در مورد مدعیان قهرمانی جام ملتهای آسیا گفت: استرالیا، ژاپن، ایران و کره جنوبی مدعیان قهرمانی هستند. همچنین تیمهای عربی در این تیم شانس برای قهرمانی ندارند.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی خاطر نشان کرد: به نظرم این بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم ملی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار