شهرداری منطقه 7 از افتتاح نخستین مرکز کنترل خشم ایران در منطقه 7 خبر داد.

رضا نگهبان شهردار منطقه 7 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افتتاح نخستین مرکز کنترل خشم در این منطقه گفت: این مرکز با همکاری وزارت ورزش و جوانان، اداره سلامت، شهرداری تهران و شهرداری منطقه 7 با هدف کمک به گروه‌های ‌آسیب پذیر و کنترل و جرائم راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خشونت سرمنشا بروز بسیاری از جرائم است اظهار کرد: هدف از راه اندازی این مرکز ارائه خدمات درمانی به مراجعان، دوره‌های آموزشی برای گروه‌هایی مانند مربیان مدارس و روان شناسان در زمینه پیشگیری و کنترل خشم عنوان شده است و هم چنین مقرر است در این مراکز کارهای مطالعاتی در زمینه رصد وضعیت خشم جوانان نیز انجام می‌شود.
 
نگهبان در ادامه گفت: افرادی که نمی‌توانند خشم خود را کنترل کنند و اکثر مواقع خشمگین هستند و کسانی که در معرض خشم دیگران قرار دارند، نیز جزء گروه‌های هدف مراکز پیشگیری و کنترل خشم محسوب می‌شوند.
 
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه در این مرکز مشاوره و آموزش‌های پیشگیری، کنترل خشم برای تمام گروه‌های سنی انجام می‌شود، افزود: کلینیک کنترل خشم توسط روان شناسان اداره می‌شود و مراجعان با مراجعه به کلینیک‌ها درباره ماهیت احساسات خود از جمله احساس خشم آموزش می‌بینند.
 
وی در پایان گفت: مراجعه به این مراکز برای عموم آزاد است و در این مراکز پیشگیری و کنترل خشم کارشناسان و متخصصان مجرب، مسئولیت آموزش و مشاوره شهروندان را بر عهده خواهند گرفت و ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای نسبت به توزیع اقلام آموزشی در مورد کنترل خشم مانند بروشور و سی‌دی نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کلینیک ، کنترل ، خشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار