سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با المیادین گفت مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگری است و در آینده قوی‌تر خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با این شبکه گفت مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگری است و در آینده قوی‌تر خواهد شد. 

سید حسن نصرالله افزود: سلاح‌های کافی برای پیروزی بر دشمن اسرائیلی در هر جنگی را در اختیار داریم. توان مرزی مقاومت هیچ آسیبی ندیده است. اگر اسرائیل چنین امیدواری دارد مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد؛ اسرائیل به دنبال پیروزی قاطع و سریع بر مقاومت در هر جنگی درآینده است، اما چنین چیزی رخ نخواهد داد. 

سید حسن نصرالله افزود: مقاومت سلاح‌هایی را در اختیار دارد که اسرائیل تصور آن را هم نمی‌کند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: توان مقاومت هیچ آسیبی ندیده است و اگر اسرائیل چنین امیدواری دارد، در اشتباه است. اسرائیل در هر جنگی در آینده می خواهد به پیروزی قاطع و سریع دست پیدا کند که بسیار بعید است. 

وی افزود: اگر اسرائیل محاسبات خود را بر این اساس طراحی می‌کند که مقاومت دچار ضعف و فرسایش شده و توان، آمادگی، امکانات و اراده آن آسیب دیده است، در توهم کامل است. اگر اسرائیل بر اساس این محاسبات خود اقدامی انجام دهد نه تنها مرتکب اشتباه بزرگی شده بلکه اقدام حماقت آمیزی انجام داده است. 

اسرائیل در صورتی بار دیگر به لبنان حمله خواهد کرد که بتواند به پیروزی قاطع، آشکار، بدون بحث و سریع دست پیدا کند. اسرائیل در شرایط کنونی خود صرفنظر از توان و امکانات ما و نیز با توجه به وضع مقاومت در لبنان اگر جنگی را آغاز کند آیا خواهد توانست به پیروزی سریع، قاطع و آشکار دست پیدا کند؟ من می‌گویم نه بدون شک نه. 

دبیرکل حزب الله گفت: مقاومت امروز قویتر از هر زمان دیگری است و ان شاء الله قوی‌تر از آنچه اکنون هستیم خواهیم شد. برنامه‌ها، طرح‌ها و تصمیم ما در زمینه‌های مختلف در این مسیر قرار دارد. 

سید حسن نصرالله در پاسخ به این سوال که آیا افزایش توان شما در همه زمینه‌های نظامی و همه انواع سلاح هاست؟ گفت: هر چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد. اجازه بدهید بگویم هر تجهیزاتی که به ذهن (دشمن) برسد و هر سلاحی که باعث قویتر شدن مقاومت می‌شود و به آن امکان می‌دهد به پیروزی بزرگی در هر حمله احتمالی به لبنان دست پیدا کند، ما برای تامین آن تلاش می‌کنیم و تا حد زیادی فراهم شده است. شرایط آینده به خواست خدا بسیار بهتر خواهد بود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار