مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وزیر بهداشت: در هیئت دولت از آخرین وضعیت بیمه‌های تکمیلی گزارش می‌دهم، آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد از امروز و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:


وزیر بهداشت: در هیئت دولت از آخرین وضعیت بیمه‌های تکمیلی گزارش می‌دهم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/24/2880072_383.jpg

قاضی زاده هاشمی گفت: بسیاری از بیمارستانهای خصوصی تهران در طی این هفته قرارداد بسته‌اند اما در شهرستانها هنوز قراردادها کامل نشده است.

در 5 سال آینده ایرانی‌ها جوایز نوبل را دریافت خواهند کرد

رییس جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که متخصصین علم و دانش با بهترین امکانات به فعالیت‌های علمی خود ادامه دهند تا برای ادامه انجام تحقیقات خود مجبور به تحصیل در خارج از کشور نباشند به طوری که در 5 سال آینده شاهد جوایز نوبل در عرصه تحقیقات در کشور ایران باشیم.

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد از امروز

معاون سنجش و پذیرش گفت: ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد و رشته‌های گروه علوم پزشکی آزمون سراسری امروز آغاز می‌شود.

شکایت ناحق از پزشکان پیگرد قانونی دارد/ادعایی برای به صفر رسیدن زیرمیزی نداریم

دکتر جهانگیری گفت: در صورتی که مردم به ناحق و مقرضانه از پزشکی به سامانه 1690 شکایت کنند نظام پزشکی از فرد شاکی شکایت خواهد کرد.

رتبه اول منطقه و رتبه پنجم دنیا در حوادث رانندگی از آن ایران است

دکتر هاشمی گفت: سومین علت اصلی مرگ و میر جوانان در کشور ما ناشی از حوادث رانندگی است و متاسفانه تصمیمات قاطع و جدی در خصوص پیشگیری از این اتفاقات گرفته نمی‌شود به طوریکه با افزایش تصادفات سیمای مرگ و میر ایرانیان تغییر کرده است.

موفقیت مراکز نوآوری مستلزم پژوهش‌های بنیادی است

ضرغام گفت: موفقیت مراکز نوآوری مستلزم پژوهش‌های بنیادی و همکاری مراکز دانشگاهی است.

بودجه دانشگاه تهران تنها کفاف کارمندان را می‌دهد

صدیق گفت: بودجه دانشگاه تهران تنها کفاف حقوق کارمندان را می‌دهد و امکان فعالیت پژوهشی وجود ندارد.

دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در ایران وجود ندارد
شکوهی با بیان اینکه رشته فیزیوتراپی دارای مقاطع تحقیقاتی بالا‌تر پی اچ دی در کشور است؛ اظهار داشت: مقاطع بالینی بالا‌تر آن مانند دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی (دی. پی تی) در ایران شکل نگرفته و فقط بصورت پایلوت در دانشگاه تهران آن هم با ظرفیت بسیار محدود پذیرش می‌شود و در واقع راه ادامه تحصیل این رشته را در ایران بسته‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.