اعضای مسئول تیم استقلال در پی این هستند که وضع مالی تیم را در ادامه سرو سامان دهند اما در این خصوص با بن بست روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال در صدد این هستند که شرایط را از لحاظ مالی مورد بررسی قرار دهند و از این وضع رها شوند اما این در حالی است که این مشکلات به دست مسئولان تیم حل نشده است و مسئولان در تلاش هستند که اوضاع را طور دیگری تغییر دهند زیرا برای رسیدن به وضعیت نرمال به کمک و یاری مسئولان نیاز دارند.

گفتنی است استقلالیه نماینده ای را برای رسیدگی به اوضاع به فدراسیون فرستادند تا از مسئولان در خصوص در آمد زایی ها استعلام بگیرنر اما در این خصوص نتیجه ای نصیب استقلال نشد زیرا در فدراسیون نیز حامی برای استقلال یافت نشد تا اعضای این تیم بدون کمک تمانند و از این پس تنها دلخوشیشان در آمد زایی باشگاه و حامی مالی تیم باشد.

شایان ذکر است مسوولان در فدراسیون مسئولان را به اتاق تاخ فرستادند اما این مقام مسوول اعلام کرد اوضاع برای این تیم از سوی فدراسیون ایده آل نمی شود و این در حالی است که این تیم باید به فکر در آمد زایی از سویی دیگر باشد زیرا فدراسیون در حال حاضر نمی تواند تیم های دیگر را رها کرده و به استقلال کمک کند.

گفته می شود به گفته تاج پولی که در اختیار فدراسیون است و درـمد زایی شده است قرار است به تیم هایی برسد که در جام باشگاهها نماینده ایران هستند و استقلال تنها در لیگ حضور دارد و به همین دلیل این مبالغ شامل حال استقلال نمی شود این موضوع مشکل ساز شد زیرا استقلال ها باید به فکر دیگری باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار