دبیرکل سازمان همکاری اسلامی که صبح امروز به دیدار آیت‌الله سیستانی رفته بود در سخنانی اعلام کرد که از دیدگاه همه جانبه آیت‌الله سیستانی استفاده کردیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری"المسلة"؛  "ایاد مدنی"، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی که صبح امروز برای دیدار با مراجع عظام وارد نجف اشرف شده بود، در خلال نشست مطبوعاتی در نجف اشرف اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی برای شنیدن و استفاده از نظریات همه جانبه آیت الله سیستانی با ایشان دیدار کرد.

وی در خلال نشستی مطبوعاتی در نجف گفت: آیت الله سیستانی با تقدیر از دیدارهای ما به سخنان ما گوش فرا دادند و ما نیز از دیدگاه همه جانبه ایشان در مورد چالشهای منطقه پیرامون جنگ مذهبی و افراط گرایی و اسلام هراسی استفاده کردیم.

وی در ادامه گفت: در مورد شبکه هایی که اقدام به ایجاد اختلاف و فتنه انگیزی می‌کنند ما هیچ قانون و راهکاری برای متوقف ساختن این شبکه ها نداریم و تلاش می‌کنیم که راهکاری برای متوقف ساختن این پدیده انجام دهیم.

مدنی همچنین درمورد بازنشر تصویر توهین آمیز به پیامبر اکرم، این اقدام روزنامه شارلی ابدو را اقدامی گستاخانه خواند.

گفتنی است، ایاد مدنی روز گذشته در به منظور دیدار با مسئولان عراقی و گفتگو درباره افراط گرایی و تروریسم وارد بغداد شده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار