عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حضور در جلسات همگرایی اصولگرایان اجباری نیست؛ اگر برای کسی گرفتاری پیش آمد و در جلسه‌ای حضور پیدا نکرد، کار درستی نیست که ما او را جدای از جمع اصولگرایان بدانیم.

"اسدالله بادامچیان" عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اعتقاد اصولگرایان به همگرایی و وحدت یکی از اصول اصولگرایی است، اظهار داشت: وقتی حرکت همگرایی شروع می‌شود، طبیعی است که عده‌ای جمع شوند و عده‌ای هم جمع نشوند؛ اما نه نیامدنشان جبهه‌گیری به حساب می‌آید و نه آمدنشان مانع از این است که ذهنیت‌های گوناگون در طیف گسترده اصولگرایان آسیب ببیند.

وی در ادامه افزود: بنابراین این دوستان اگر مایل باشند می‌آیند و اگر مایل نباشند نمی‌آیند.

بادامچیان تأکید کرد: اگر از این افراد سؤال شود که شما با حرکت همگرایی اصولگرایان مخالفید، پاسخ‌شان منفی خواهد بود؛ اگر آن‌ها بخواهند شرکت کنند، حتی اگر دعوت هم نشده باشند کسی مانع حضور آن‌ها نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور در جلسات همگرایی اصولگرایان اجباری نیست، تصریح کرد: اگر برای کسی گرفتاری پیش آمد و در جلسه‌ای حضور پیدا نکرد، کار درستی نیست که ما او را جدای از جمع اصولگرایان بدانیم.

عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی با ذکر این مطلب که اصولگرایی غیر از اعتدال اصولگرایانه نیست، ابراز کرد: افراطی‌گری جز اصولگرایی نیست؛ انسان‌ها در یک جامعه آزاد همه نوع تفکری را دارند؛ اینکه گفته می‌شود در جمع اصولگرایان بیشتر یک سلیقه حضور دارد را قبول ندارم.

بادامچیان در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: "حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی" یک مجموعه‌ای را به عنوان "شورای همگرایی اصولگرایان" تشکیل داده است و تأکید دارد که همه جریان اصولگرایی با هم همراه باشند.

وی با بیان اینکه "شورای همگرایی اصولگرایان" کار انتخاباتی نمی‌کند و سازوکار انتخاباتی هم ندارد، گفت: اصولگرایانی که "اصل ولایت" را قبول دارند باید با هم همراه باشند.

بادامچیان خاطر نشان کرد: کسانی که اعتقاد دارند در جلسات همگرایی اصولگرایان تک‌صدایی وجود دارد، آن‌ها هم تشریف بیاورند و همان‌جا صحبت کنند، کسی مانع حضورشان نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار