سرمربی تیم ماهان تندیس قم با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش از تیم حریف تمجید کرد.

علیرضا رعدی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدار تیمش مقابل دبیری تبریز گفت: بازی خوبی بود که خوشبختانه توانستیم به اولین امتیاز خود دست پیدا کنیم. من از روز اولی که به قم رفتم گفتم قصدم کمک به تیم است و فقط در این صورت در تیم می مانم. حالا با گذشت زمان قمی ها هم به نیت ما پی بردند و با همکاری توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

در این مدت ایرادات و اتفاقات مثبت تیم را شناسایی کردیم و با برطرف کردن نواقص، بازی با کیفیتی مقابل دبیری ارائه دادیم. خوشبختانه در این بازی توپهایمان هم به گل نشست و توانستیم ببریم. زدن دو گل روی ضربات شروع مجدد نشان دهنده کار فنی در باشگاه ماهان تندیس است.
 
وی در خصوص غایبان تیم ماهان تندیس قم افزود : در این بازی ناصر اطمینان و علی اصغر احمدی را پیش از بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و دو بازیکن محروم هم داشتیم ولی با استفاده از جوانان و با تزریق خوراک فنی توانستیم با ارئه بازی خوب به نتیجه خوبی دست یابیم.
 
رعدی در خصوص عملکرد داوران این دیدار گفت: در این بازی هر سه تیم عالی بودند. تیم داوری عملکرد خوبی داشت. تیم دبیری هم تیم باشخصیتی است که در این بازی بسیار خوب بازی کرد. تیم دبیری با مجموعه ای قوی در لیگ است و انسانهای بزرگی این تیم را اداره می کنند. اما مجموعه ماهان تندیس برای موفقیت هم مسیر و هم قسم شده و تلاش می کنیم در ادامه با حفظ روند خود به بالای جدول برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رعدی ، ماهان ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.