تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در اردوی دبی، امروز ساعت 18 در ورزشگاه جبل علی به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس امروز بدون غایب به مصاف بنیادکار کار ازبکستان خواهد رفت.

گفتنی است پیام صادقیان به علت کسالت دیروز با پرسپولیس تمرین نکرد اما با تدابیر پزشکان مشکلش برطرف شد و امروز آماده بازی مقابل بنیادکار ازبکستان است.

آسیب‌دیدگی محمدنوری زیاد جدی نبود حفظ مچ پای این بازیکن ضربه خورده بود که با یخ درمانی برطرف شد و وی نیز امروز آماده‌بازی با بنیاد‌کار ازبکستان است.

درخواست ایرانیان مقیم دبی برای تغییر اردوی سرخپوشان   

فاصله محل بازی تا محل اقامت سرخپوشان 140 کیلومتر است این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شده است چرا که باید این مسیر بیاند و برگردند.

مصطفی‌ قنبرپور مشاور فنی نماینده تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس دیشب به دبی رسید و امروز هم در تمرینات تیم پرسپولیس حضور یافت. همچنین درخشان گزارش فنی اردو دبی را به قنبرپور ارایه کرد.

گفتنی است راس الخیمه از شهر دبی 140 کیلومتر فاصله دارد بر این اساس ایرانیان مقیم دبی از درخشان خواستند که محل اردو را تغییر دهد.

پیشنهاد چند تیم عربی به محمد نوری

چند پیشنهاد از سوی تیمهای اماراتی و قطری به محمد نوری شده است همچنین نماینده چند تیم اماراتی به محل تمرین پرسپولثیس می‌روند تا اگر بازیکنی را پسندیدند برای جذبش اقدام کنند.

توافق باشگاه پرسپولیس با نیلسون   

یک منبع آگاه اعلام کرد  که باشگاه پرسپولثیس با نیلسون از لحاظ مالی به توافق رسیده است و اگر این دروازه‌بان برزیلی امروز برای امضا برگه تسویه حساب به باشگاه بیاید مشکل این دروازه‌بان هم برطرف می‌َشود. به هر حال نیلسون تا این لحظه به باشگاه نرفته تا برگه تسویه حساب را امضا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، دبی ، بنیادکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.