با افزایش احساسات ضدیهودی در انگلیس، بسیاری از یهودیان این کشور آینده‌ای برای خود متصور نیستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه ایندیپندنت نوشت: با افزایش احساسات ضدیهودی در انگلیس، بسیاری از یهودیان این کشور آینده‌ای برای خود متصور نیستند.

این روزنامه انگلیسی امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله‌ای به قلم "چاهال میلمو" نوشت  بر اساس یک تحقیق جدید بیش از نیمی از یهودیان انگلیس نگران این هستند که آینده‌ای در این کشور نداشته باشند. در این تحقیق همچنین مشخص شد که احساسات ضد یهودی در این کشور بیش از حد تصور است.

فعالان ادعا می‌کنند در حال حاضر تعداد روز افزونی از خانواده‌های یهودی در این فکر هستند که در این کشور بمانند یا آن را ترک کنند.

این احساسات با انتشار نظرسنجی اخیر موسسه یوگاو تشدید شد. در این نظرسنجی آمده است 45 درصد از انگلیسی‌ها دستکم با یکی از چهار عبارت ضد یهودی که به آنها ارائه شده بود موافق بودند.

این در حالی است که حمله به یهودیان در انگلیس در سال گذشته افزایش یافته است. در واکنش به حملات تروریستی هفته گذشته در پاریس، پلیس انگلیس اقدامات امنیتی مناطق یهودیان را در سراسر این کشور افزایش داده است.

بر اساس آماری که در اختیار روزنامه ایندیپندنت قرار گرفته و قرار است ماه آینده منتشر شود روند حملات ضد یهودی از نیمه دوم سال 2014 در حال افزایش است و ممکن است به میزان بی‌سابقه‌ای برسد.





انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، انگلیس ، یهودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار