رئیس سازمان بهزیستی کشور از افتتاح نخستین بنیاد تخصصی خیریه معلولان فاطمه‌الزهرا(س) که توسط معلولان توانمند راه‌اندازی شده است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین بنیاد خیریه که امروز (چهارشنبه) در سازمان  بهزیستی کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین بنیاد تخصصی خیریه معلولان  فاطمه‌الزهرا(س) که توسط معلولان توانمند راه‌اندازی شده است و تمام ارکان مدیریت و زیر‌مجموعه آن معلولان توانمند‌شده بهزیستی هستند.

وی با اشاره به مراکز تخصصی معلولان در کشور گفت: 2 هزار و 100 مرکز تخصصی معلولان درکشور وجود دارد اما وجه ممیزی این مرکز این است که توسط خود معلولان راه‌اندازی و مدیریت می‌شود و خدماتی از قبیل مناسب‌سازی، توسعه خدمات توانمند سازی در منزل به معلولان ارائه می‌دهد.

وی افزود: درحال حاضر 100 هزار معلول ضایعه نخاعی در کشور وجود دارد که از این میان 12 هزار و 500 نفر از خدمات 100 درصدی سازمان استفاده می‌کنند و به ما بقی خدمات موردی ارائه می‌شود.
هاشمی تاکید کرد این مرکز با رویکرد خدمات خاص و بهبود شرایط معلولان در کشور راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم حوزه تحت پوشش خود را به صورت کامل حمایت کنیم.  

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: نخستین مرکز فوق تخصص ضایعه نخاعی با ارائه خدمات خاص در مولوی و تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد .

*اعلام نتیجه قطعی نمونه غذایی آسایشگاه پاکدشت تا چند روز آینده/ پرداخت عیدی مستمری بگیران در بهمن‌ماه

همایون هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح بنیاد خیریه فاطمه‌الزهرا با اشاره به حادثه تاسف بار پاکدشت اظهار کرد: اعلام نتیجه قطعی آسایشگاه پاکدشت تا چند روز آینده اعلام می‌شود که نکته مورد توجه در این حادثه مسائل محیطی میکروبی است.

وی به پرداخت عیدی مستمری بگیران اشاره کردو گفت: عیدی مستمری بگیران در بهمن و به ازای یک ماه مستمری به مدد جویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/



برچسب ها: افتتاح ، بهزیستی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.