سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران قرار گرفتن در صدر جدول فوتسال را حاصل تلاش مضاعف بازیکنانش می داند.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران پس از پیروزی دشوار مقابل پایاسازه تبریز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با تیم های پایین جدولی همواره به دو دلیل سخت و خطرناک است. اول اینکه بازیکنان تیم های بالاجدولی تیم حریف را دست کم گرفته و فکر می کنند از پیش برنده اند و در نتیجه با تمام توان به بازی نمی‌آبند.

  دلیل دوم آنکه تیم های پایینی با انگیزه مضاعف به این فکر می کنند تا با شکست تیم صدرنشین جرقه ای برای بالا آمدن بزنند.
 
وی افزود: البته ۳۵ دقیقه تاخیر در ابتدای بازی هم در بازی بازیکنانم تاثیرگذار بود و موجب شد شروع بسیار بدی داشته باشیم که دو گل هم در دقایق ابتدایی از حریف دریافت کردیم البته در نیمه اول حتی دریافت گل های دیگر نیز امکانپذیر بود خوشبختانه اینطور نشد و توانستیم یک گل بزنیم و با اختلاف یک گل وارد نیمه دوم شویم.

 هر چه از زمان بازی در نیمه دوم می گذشت تجربه تیم ما به مهارت و انگیزه تیم پایاسازه می‌چربید و شکر خدا در انتهای بازی توانستیم گل برتری را وارد دروازه حریف کرده و بازی را ببریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که با انتظار می رفت تیم تاسیسات مقابل پایاسازه نتیجه بهتری بگیرد گفت: تاسیسات تیم بزرگی نیست، شما تلاش می کنید تاسیسات را بزرگ نشان دهید. این تیم دو سال است که به لیگ برتر رسیده و هنوز با تیم بزرگ بودن فاصله دارد.

 اینکه در این مقطع فصل ما در صدر جدول هستیم نتیجه تلاش مضاعف بازیکنان است وگرنه ما اگر در جایگاه چهارم جدول هم قرار بگیریم خوشحال خواهیم بود. در این بازی به دلیل خستگی ملی پوشانمان ۵ بازیکن جوان در تیم ما بازی می کردند که دوتای آنها هنوز ۱۰ دقیقه در لیگ برتر بازی نکرده بودند.

بیش از اینکه به دنبال قهرمانی باشیم در پی ساختن جوانانمان هستیم تا در سالهای آینده به قهرمانی برسیم. در این فصل قرار گرفتن در جایگاه چهارمی هم برای ما حکم قهرمانی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، تاسیسات ، شمسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار