رئیس هیأت تیراندازی خراسان رضوی از پیروزی مقتدرانه تیم ثامن الحجج مشهد در هفته های دهم و یازدهم مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا معراجی با اشاره به برگزاری هفته دهم و یازدهم مسابقات تیراندازی لیگ برتر بانوان کشور به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی در مجموعه ورزشی آزادی تهران اظهار کرد: روز اول تیم ثامن الحجج در بخش تپانچه با ترکیب فاطمه حسینی، مریم سلطانی، مهسا اروجی و طاهره رمضان زاده توانست حریف خود، تیم زمزم شیراز را با نتیجه 1133 بر 1077 شکست دهد.
 
در بخش تفنگ نیز با ترکیب محجوب سادات جلالی، نسا پاریاب، مریم طالبی و مائده امین زاده تیم زمزم شیراز را با نتیجه 4/1240 بر 5/1199 مغلوب خود کردند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج بخش انفرادی گفت: در رشته تفنگ مریم طالبی و در رشته تپانچه فاطمه حسینی از تیم ثامن الحجج موفق به کسب مقام دوم شدند.

معراجی در خصوص مسابقات روز دوم مسابقات لیگ برتر بانوان کشور اظهار کرد: در این رقابت ها نیز تیم ثامن الحجج توانست در بخش تپانچه با ترکیب حریف خود تیم مقاومت را با نتیجه 1126 بر 1120 شکست دهد و در رشته تفنگ نیز حریف خود را با نتیجه 7/1246 بر 6/1241 از پیش رو کنار زند و به پیروزی دست یابد.
 
وی خاطر نشان کرد: در بخش انفرادی سیده زهرا هاشمی در رشته تفنگ و مهسا اروجی در رشته تپانچه از تیم ثامن الحجج موفق به کسب مقام دوم شدند.

معراجی از رضا احمدی به عنوان مربی و زینب رمضانی به عنوان سرپرست تیم نام برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، بانوان ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار