رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور در جمع پژوهشگران، متخصصان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، تفاهم نامه همکاری این دو مرکز علمی را امضا کرد.

نصرت الله ضرغام رييس صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوران كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: تفاهم نامه همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ، در جمع محققان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه مذکور، با هدف همکاری در زمینه اجرای طرح‌های تحقیقاتی در راستای سیاست‌ها و اولویت های فناورانه، تولیدی و تحقیقاتی اعلام شده توسط پژوهشگاه ژنتیک، به امضا رسید. 

وی افزود : در این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه اجرای ده پروژه پسا دکتری در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی اعلام شده توسط پژوهشگاه و صندوق ذکر شده است، ضمن آنکه، همکاری برای ایجاد مراکز نوآوری در پژوهشگاه نیز از دیگر موضوعات این تفاهمنامه است.
 
ضرغام تصريح كرد: مدت تفاهم نامه ، پنج سال ذکر شده است که قابل تمدید می‌باشد و طی این مدت، در ابتدای هر سال، پژوهشگاه، اولویت‌های تحقیقاتی و موضوعات مورد نظر را مشخص کرده و به صندوق حمایت از پژوهشگران اعلام می‌کند تا صندوق نیز طبق روال، نسبت به بررسی و در صورت تصویب ، نسبت به اجرای مراحل مربوطه اقدام کند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار